Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 19 januari 2008 17:16

Fy fan vad jag är seg idag, förstår verkligen inte varför!

Skulle egentligen festa ikväll men ja har ingen lust för det. Tror nog att jag håller på att bli sjuk med för jag fryser som fan =/


Ikväll händer faktiskt itne så mycket, sitter här vid datan nu och dricker en cider. Sen blir det middag snart får jag hopppas. Men vad som händer sen vet ja inte, blir film och mys tror jag.


Det är sånt som är skönt när man inte har ork till något faktiskt, Ska upp tidigt imorgon och simma med mamma faktiskt, sen blir det bege oss till malmö och shoppa lite på ikea m.m Älskar verkligen heminredning, längtar till den dagen jag har eget :)


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 19 januari 2008 10:12

Har nästan percis vaknat, funderar över om jag ska gå och göra mig gjordning och sen bege mig och hämta Anna på stationen.


Sen blir de slappe hemma hos mig och sen vidare till EOS-Hallen i lund och titta på basket ;D Hela vårt lag ska dit och titta, vi måste lära oss lite inför vår kommande säsong och allt de där och att ditta på eliteriespel i basket kan ge en mycket tips och idéer.


Men dock vet jag inte hur länge jag kommer hålla på med basketen i med man kanske får jobbet på sturup och sen min operationl. Så får se vad som händer. Får tänka ut hur jag vill ha allt och så nu.


Tiden i skolan börjar ju gå mot sitt slut. Jag vad ska man säga om det: Det är väl både trevligt och tråkigt. Lär sakna alla underbarignarna och sen är de bara skönt att slippa alla läxor och sånt skit ^^ Kan ju inte precis säga tidiga mornar för man lär säkert gå upp ännu tidigare nu när man ska in i arbetslivet ^^


Ha en underbar lördag :)

Smisk på rumpan ! <3


Ovido - Quiz & Flashcards