Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 21:49

Nej nu orkar ja inte med datan längre så dissar den för idag ^^


Ska faktiskt dra och träna lite nu, sen hoppa i duschen och krypa ner i sängen ;D


Men ni får ha de underbart mina små + stora älsklingar :)

Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 20:57

Har faktiskt funderat över detta ett bra tag nu. Men ja kommer aldrig fram till något bra svar.


Ska ja behålla min egen hårfärg eller ska ja lägga i ljusare slingor eller färga hela håret mörkt :/ Får ta mig en riktig funderare nu ^^

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 20:51

Idag har jag faktiskt varit duktig tycker jag, körde ju till skolan idag men när ja skulle ta bussen hem så tror ni inte ja fick gå därifrån, men dock var de skönt med en frisk luft + en liten promenad ;D


Sen har ja nog inte gjor mycket mer än bråkat med mamma, har dock inte gjort de på ett tag. Men ja fick i alla fall övertallat henne så de blir rhodos vecka 20 som de ser ut nu ;D Har även pluggat historia och rättskunskap, tyckte de var lika bra att göra det nu så man har de gjort ;D


Nu sitter ja här och segar, funderar på om ja ska göra lite magdödare eller om ja ska sitta här och nörda mig. Hm, får se vad de blir vem vet de kanske blir båda ;D  För klockan är ju ändå inte så mycket ^^




Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 08:53

Nej nu måste ja ta och bege mig till skolan, dock har ja ingen ork för det. Men i med att de inte är så många veckor kvar i skolan måste man kämpa och ge allt för betygens skull :)


Fast som de ser ut nu går allt hyfsat bra tycker jag, men ja vet om att jag kan ge mer och allt de där. Men de är bara viljan ja ska få rätt på sen är de inga problem.


Dagens schema:

- skolan

- Plugga

- Träna

- Städa

- Tvätta


Men ni får ha en underbar dag mina älsklingar :)

Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 08:52


Bättre snabbt och ofta än att aldrig få till det



Är julstressen i topp och sexlusten körd i botten?

Sätt fart på kärlekslivet med en snabbis! I hissen eller biosalongen

- släpp loss fantasin.

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 08:46

VÄDUREN

21/3-20/4

Du är inte nöjd med ditt yrkesliv just nu men i övrigt blir tisdagen strålande. Romantik, nöjen, glädje.


OXEN

21/4-21/5

Tisdagen blir vardaglig. Du passar på att ta igen dig och att pyssla med småsaker som blivit liggande.


TVILLINGARNA

22/5-21/6

En bra dag för sport, nöjen och kultur. Du tar snabbt till dig nya intryck eller ny kunskap. Inspirerande.


KRÄFTAN

22/6-22/7

Det händer egentligen inte så mycket men du går runt och retar dig på detaljer som du ogillar. Rätt trist.


LEJONET

23/7-23/8

Tisdagen handlar mest om kärlek. Kanske fattar du ett mycket seriöst beslut. Du är optimistisk och framåt.


JUNGFRUN

24/8-23/9

En stillsam dag som mest innehåller rutiner, pyssel och den typ av uppgifter som inte kräver något fokus.


VÅGEN

24/9-23/10

En trevlig tisdag men räkna med att dina planer måste ändras i sista stund. Många överraskningar på väg.


SKORPIONEN

24/10-22/11

Tisdagen handlar nästan enbart om arbete och om sådant som rör ditt yrkesliv. Allt annat får vänta lite.


SKYTTEN

23/11-21/12

Du får en avkopplande och rolig dag med flera romantiska inslag. Du är övertygande, charmig och livlig.


STENBOCKEN

22/12-20/1

Det händer inte så mycket men uppstår konflikter kan de eskalera oväntat snabbt. Stress är inte bra alls.


VATTUMANNEN

21/1-18/2

En perfekt tisdag för nöjen och äventyr av alla slag. Särskilt bra trivs du om du är på resande fot nu.


FISKARNA

19/2-20/3

Tisdagen cirklar kring jobb och praktiska sysslor. Inte särskilt spännande men du får rätt mycket gjort.

Av Rebecca Nilsson - 15 januari 2008 07:33

En ny dag i skolan då. Har precis vaknat, det var i alla fall skönt att få sova läng :) hade egentligen kunnat sova längre men de får vara ;D nu sitter jag i köket och läser tidningen samtidigt som jag dricker mitt älskade te ;D kan göra mig gjordning i lugn och ro för jag ska köra till skolan idag ;Dnej nu har jag inte mer att säga ;D skriver mer sen ^^ Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards