Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 4 januari 2008 20:32

Gah, förkylning är ett av de värsta jag vet. Min näsa och hals blir bara värre och värre. Hatar förkylning, hoppas de är över tills på onsdag annars får jag spader.


Idag har man haft fullt upp, först jobba man till kl 14 sen efter det var de bara hem om och sen iväg till malmö för att hämta min mobil. Dock blev de lite shopping på det ^^ Fick handlat ett par knästrumpor, ögonskugga, en tröja, vita benvärmare, rosch och en väska!


Nu får ja ta och hålla i mina pengar tills vi ska åka till sthlm! Tror jag behöver planera lite vad jag ska ha med mig, så allt är tvättat och klart. Sen fårjag ta och lufta min resväska så de inte luktar innestängt ^^


Nej nu ska ja dra mig från datan, pallar inte med den längre

Smisk


Ovido - Quiz & Flashcards