Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 22 januari 2008 12:33

Sitter i skolan nu och har sista lektionen, sen ska vi ner på resebyrån och titta på priser och kanske boka resa till turkiet mellan den 14-21.e maj ^^


Vi måste ju bli lite bruna och fina till studenten, balen och lärarmiddagen ;D


Nej nu får ja fortsätta med socialdemokraterna, det suger.


Av Rebecca Nilsson - 22 januari 2008 08:29

Under snart dessa 3 år på gymnasiet har mina tankar vandrat

fram och tillbaka på vad jag vill jobba med när jag har tagit studenten!

Men nu för ett tag sen när jag sökte praktik så kom de upp en sak i mitt huvud, jag har ju längd och allt de där för att bli flygvärdinna!


Har bollen i min hand nu, sköter jag mig på praktiken har jag sommarjobb till att börja med på sturup, sen kan de ju leda till en hel del. Så nu ska ja ge allt och verkligen visa framfötterna under mina 6 veckor på malmö aviation!


Men sen att jobba som flygvärdinna hela livet har ja nog inga planer på , utan de blir något år där och sen tänker jag söka jobb som reseledare utomlands. Jag gör allt för att slippa sverige, är så less på det!


Mitt hjärta tillhör olika ställen i sverigen faktiskt, sthlm, gbg, halmstad/tylösand och sundsvall! Vilket betyder att ingen stad i skåne står mitt hjärta nära.


Usch alla dessa tankar och funderingar gör en helt förvirrad, men man får ju hoppas på det bästa :) Att man får ett jobb man trivs med, för annars är det segt att gå till jobbet. Sen är de ju inte säkert att man får något heller. Men så får man liksom inte heller tänka, de är bara till att visa framfötterna och ge gärnet och visa på en arbetsplats att du är intresserad av så mycket som möjligt, sen så är jobbet ditt ;D


Men nu har ja tyvärr inte tid att skriva mer, hade kunnat skriva en hel jädra uppsatts, men de är bara så jobbigt att läsa.


Dags för skolan, men slutar redan kl 13 vilket är kanon :)

Smisk på rumpan <3


En gammal bild, se och njut xD


Av Rebecca Nilsson - 22 januari 2008 08:08

Nu är det tisdag vilket betyder näst sista dagen i skolan denna vecka :)

Vilken underbar tanke, men dock mycket mer att göra :(


Historia, samhälle, turism och rättskunskap är vad ja kommer på nu, men de lär säkert komma mer saker. Man kan ju hoppas på att man klarar sig undan mer läxor. För ja har ingen ork till det, inte ens till de jag har nu och då är de illa. Men de ska i alla fall vara klart till imorgon så de blir läxor och pluggande hela kvälln idag :( Not fun!



Ovido - Quiz & Flashcards