Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2008 18:19

VÄDUREN (21/3-19/4)
Idag kan du roa dig tillsammans med en munter partner. En penningfråga får sin snabba lösning.
OXEN (20/4-20/5)
Lyssna på din kärlek, och våga be om ett gott råd. Underskatta inte din partners goda vilja.
TVILLINGARNA (21/5-21/6)
Låt din kärlek få veta vad du känner. Men undvik att tala ut i samband med uteliv och nöje.
KRÄFTAN (22/6-22/7)
Man behöver inte älska varandra bara för att man bor grannar. Säg ifrån när du blir utnyttjad.
LEJONET (23/7-22/8)
Nu kan du satsa på en resa ensam. Håll sinnet öppet för främlingar som korsar din väg.
JUNGFRUN (23/8-22/9)
Nu löper du stor risk att bli lurad. Skjut upp ett viktigt beslut till en annan dag. Det har du råd med.
VÅGEN (23/9-22/10)
Visst är det roligt att ha rätt. Men låt det inte gå ut över andra. Du borde bli mera ödmjuk på jobbet
SKORPIONEN (23/10-22/11)
Du planerar en naturupplevelse. Har du barn eller barnbarn blir det ett rent nöje att ta hänsyn till dem.
SKYTTEN (23/11-22/12)
Familjelivet står i centrum idag. Någon vill ha dig mer på ett sportigt äventyr, men du stretar emot.
STENBOCKEN (23/12-20/1)
I yrkesliv och studier ställer du dig i centrum. Du kan hjälpa till om du verkligen anstränger dig.
VATTUMANNEN (21/1 - 19/2)
En kris ställer krav på din öppenhet. Visa en överordnad att du klarar ännu mera ansvar.
FISKARNA (20/2 - 20/3)
En period av hårt kämpande ställer nya krav på dig. Allt är inte så illa som det ser ut just nu.

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2008 17:25

Snälla någon, fick nästan världens chock när jag loggar in på min mejl och kollar.


Har fått ett brev från lunarstorm att de saknar en, snälla jag tycker bara det är för mycket! Förstår inte nöjet med lunarstorm längre, dock gillade jag det när jag var mindre. Men de var fan då, känndes som vart värsta nörden för man var där inne varje dag, och sen om de inte funkade som de skulle så fick man värsta spader. Min lunar är nerlagd och begrad, orka lunar. Det är bara för fjortisar och fjortis raggare + sånna människor som inte har något bättre för sig.


Iofs ska ja nog inte säga något om det där med att inte ha något bättre för sig. För jag sitter och skriver en blogg, lägger ut bilder både på pixbox och på bilddagboken, men ändå det är långt ifrån lunarstorm. Jag tycker i alla fall det är bättre att blogg än lunar. Det står ja verkligen för. Men jag tror det är för man börjar bli äldre och allt de där.


Nu tror jag inte ni vill höra mitt klagande mer ^^ Så jag får ta och dycka ner i mitt pluggade igen. Lär säkert skriva en och annan rad senare ikväll ;D


Smisk på rumpan <3


 -1kg



Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2008 16:46

Har nästan precis kommit hem från malmö. Så nu ska jag ställa mig och laga middag och sen ska jag sätta mig och plugga för jag har en jävla massa denna veckan fast jag bara går i skolan måndag till onsdag men ändå. Allt måste bli gjort så är det bara. Så har inte tid att skriva här nu.

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2008 07:40

Klockan är åtta snart och jag är redan uppe det är helt galet. Men jag ligger dock i sängen och myser än :) sen får man väl ta och bege sig ner i duschen, göra sig gjordning för sen bär det av till malmö :p måste plugga som fan sen faktiskt, har skit mycket i skolan och så nu. Även en massa runt om kring. Nej om man skulle mysa lite till i sängen innan man gick och gjorde sig gjordning. Min säng och mitt älskade täcke är jag fan kär i, det är så mysigt ;D Ha de underbart, Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards