Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 22:47

Helgen är faktiskt lite ändrad. Blir ingen fest i malmö, fast de lutar på utgång i antingen malmö eller ystad. Får se vilket som lockar mest :pDet lär bli en hel del träning med, men de är härligt så de är lugnt ;D men nu Ska jag i alla fall sova, är trött som bara den faktiskt :( dock ska jag inte glömma att ställa klockan ikväll ;D

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 21:37

Har så många tankar i mitt huvud nu kring resa utomlands innan lärarmiddagen och studenten. Men vi har ingen aning om var, men turkiet är helt okej, det är ganska så billigt där och leva m.m


Så som det ser ut nu så blir det turkiet i 1 vecka mellan den 10-17 maj ;D Kommer bli en härlig vecka med massor av damor! Emelie b, Kristina, Jag, kanske sanna och sara ;D


Så nu lär de bli spara som bara den nu och leva fattigt ^^ Vetifan hur det ska gå, men mamma och pappa vägrar betala resan och de så får ju göra de själv ^^ Sen kan man ju leva lite på de , usch vad taskigt av mig!


Men om jag räknat rätt vad ja kommer tjäna till mars så har ja pengar så de räcker och blir över haha :) Dock är ja helt osäker över hur mycket pengar man behöver ha med sig ner, men de lär väl bli ca 3000-4000kr ^^


Får ta och snacka med de andra damerna hur mycket de ska ha med sig ;D

mkt planering men de blir massa med härliga minnen :)


Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 20:36

Hittade detta in på någons blogg,

kommer inte riktigt på vems det var nu!


Men de är verkligen sjukt, helt jävla sinnes.

Förstår verkligen inte var världen är påväg. Man kan totalt förändra allt pågrund av dataprogram, då tycker jag allt har gått för långt.


Är de inte någon som håller med mig med detta? =/



Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 20:24

Det spelar ingen roll..

hur mycket jag lyssnar på denna låten för jag blir aldrig trött på den!


Den låten går om och om på min mobil påväg till skolan och sen när man ska hem från skolan.


Lyssna på den, lovar er att ni kommer gilla den med ^^



Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 20:15

 


hej knulldocka!

Kan du inte byta ut ditt liv, så byt planet!

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 18:43

Idag har faktiskt inte hänt så mycket!


Har bara varit i skolan, varit ute och tagit en promenad med Cassandra och det vart mycket trevligt i med de inte är så ofta hon och jag ses längre :( Hon jobbar natten och jag går i skolan på dagen så de går inte alls ihop vilket ja tycker är super synd.


Sen har jag även tränat lite här hemma på orbitracen, det är skönt att vara inne i de rutinerna igen. Man känner att man mår mycket bättre

och allt de där ^^


Kom på ikväll när jag kom hem att jag inte hade ätit något på hela dagen så middagen blev alla tre middagsmålen idag. Jag vet att de är dumt av mig, men jag har faktiskt totalt glömt bort de. Sen är de inte så lätt att trycka i sig något om man inte känner någon hunger.


Måste i alla fall få den tillbaka, åt dock inte mycket till middag idag utan blev mätt på helt lite. Man kanske tappar ett och annat kilo om de fortsätter såhär , men de gör inte mig något de är bara bra att de försvinner :)


Dock lär de försvinna på fel sätt, för börjar jag äta normalt igen kommer jag att gå upp de igen. Fast träningen kanske gör att de håller sig nere, man kan ju alltid hoppas på det ^^


Man vill ju vara snygg och vacker till studenten och tills det är dags att springa runder på stranden i bikini ^^ Inte för jag tror jag kommer springa där så mycket men ändå ^^ Man måste ju ha mål och drömmar här i livet :)


Ne nu ska ja återgå till pluggandet, kommer nog skriva en och annan rad till senare ikväll ;D


Smisk på rumpan <3



Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 14:26

Sitter i skolan nu och har lektion. Slutar snart faktiskt och det känns bra ;D Men nu fick vi sluta tidigare vilken som kändes bra :p så nu blir det hem och plugga och sen träna ;D

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2008 08:01

Ja denna morgonen har varit allt utom lugn. Vaknade för 40 minuter sen av att pappa undra om inte jag skulle till skolan idag. Men nu är jag i alla fall klar, har klätt på mig ytterkläderna och allt sånt redan Haha :) så nu tänker jag bege mig ut och hämta min cykel och sen bege mig till bussen ;D idag händer inte allt för mycket, mer än plugga, träna och ut och gå en runda ;D Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer ;) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards