Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 25 januari 2008 23:53

Denna dagen har faktiskt varit riktigt seg!

Fast tiden på jobbet gick skitsnabbt, vilket var kanon.

För ja hade verkligen ingen ork för att jobba idag.


Ja vad kan man mer säga har hänt idag, jo jag har varit och klippt mig men dock inte så mkt, har även köpt hårgfärg så ska slinga håret hade jag tänkt mig imorgon.


Imorgon blir de bio och shopping , vad som händer mer får vi ta då haha :)


Hm, fick ett sms nu undrar vem dekan vara från. Ska ja gå och ta mobilen och läsa eller ska ja läsa det sen haha :) Vilka allvarliga problem man kan ha här i livet ^^


Fast jag reste mig och läste det och de vart från Cassandra, hon och jag skulle egentligen ut och gå en runda imorgon men de blev visst inte så för de bhövde åka in och byta kakelplattorna som de håller på att lägga hemma i huset, för det var fel på dem. Men vi får ta vår lilla runda på söndag eller nått sånt då bara ^^


Av Rebecca Nilsson - 25 januari 2008 11:42

Nu är det snart slut jobbat för idag, utan då ska jag och mamma köra och klippa oss, sen iväg och handla tacos som vi ska ha till middag ikväll :) tänkte även handla hårfärg och färga mitt hår, hatar när de är mörkt på vintern. Dock är jag nästan vit hårig på sommaren Haha :) men nu får jag jobba en halv timme till ca sen är det middag ;D och efter det är de bara jobb en timme till ;) känns ganska så bra faktiskt ;Dnej man får väl fortsätta jobb nu, så man blir klar snart Haha ;D men ha de underbart älskl

Av Rebecca Nilsson - 25 januari 2008 08:53

Ja nu är man på jobbet. Har sedan jobbat två timmar. Men innan det behövde mitt hjärta prata lite. Och självklart ställer jag upp för henne :) för jag vet hon hade gjort samma för mig. Dock förstår jag inte hur hon kunnat vara vaken i ett dygn. Jag hade nog gått under. Nej nu har jag inte tid att skriva mer. Måste jobba de sista minuterna innan frukosten ;D men jag skriver mer sen ;) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards