Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 21:41

Gah, jag verkligen hatar min data.

Kommer snart kasta den all världens väg.

Nog med att den hänger sig, men stänger av sig var och var 5 min de gillar ja dock inte alls.


Så något ja ska inskaffa mig en ny data, har hittat en men dock går den på ca 10.000 Man lär får börja spara nu , men tror ja får klara mig med dena skiten till i sommar, för då har man mer pengar + kanske jobb.


Vilket jag hoppas på :) För att springa hemma och göra ingenting är verkligen inget för mig de ska ja ta och tala om för er ^^

Blir galen av att bara vara hemma en dag från skolan eller något .

Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 20:17

På tal om annat tycker ja lite synd om Emmy!

Men att man lyckas tappa mobilen ner i stenplattor från tredje våningen är ganska så smidigt.


Som ni då förstår så fungera den inte som den skulle. Skärmen vart spräckt så hon ser typ nada.


Och vad gör inte jag då?

Jo jag lånar ut min gamla mobil, den silvriga w880i till henne för den ligger ju bara i lådan hemma. Så har hon i alla fall en ny mobil tills hon får den gamla.

Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 20:10

Usch detta suger balle.

Sitter och gör ett power point arbete om koloniseringen i australien.

Riktigt segt må ni tro. Någon som vill göra de till mig?


+ Att ja håller på att gå under av smärta i tänderna.

Har typ inte ätit mer än 1 bulle, två potatis och druckit två koppar kaffe på hela dagen. Avgå tandställning säger jag bara.

Men ja måste ju ha den kvar ett tag till i alla fall tills oprationen är gjord.

Sen ska den ut ur min mun fortare än fortast ^^


Nej nu måste ja få tummen ur röven och fixa klart de och sen måste ja sätta mig med rättskunskaps uppgiftera till imorgon + att läsa igenom kap 8-9 i personlig försäljning. Så de lär inte bli mycket sömn inatt heller. Men de är smällar man får ta i livet ^^


Man kan ju inte få allt serverat på ett silverfat även om man hade önskat det :)




Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 12:48

Gah, fick panik precis !

En person råkade se nått som hon inte ^^ Men ja vafan

då vet hon det om mig med haha :) Lär får förklara mig henne så hon inte är i chock tillstånd ^^


Vad ska man göra nu i 30 min innan historian börjar? ^^







Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 12:33

Sitter i skolan nu,

tror du att vi hade någon samhälle idag? NEEEj

Ganska så irriterande, börjar inte historian från halv två.


Fast funderar på att börja med det nu så jag har gjort de klart :) För ikväll har jag dock ingen lust att plugga om ja ska vara ärlig :)


För ikväll har jag tänk ta de lung och ha myspys ^^

Har dock ingen ork till något, men de är ju så när vädret suger som det gör nu. Vill ha sol och värme !


Nu på lunchen var jag och Emmy på ystad resebyrå och fixade med resan, nu gillas det. Längtar som fan, 1 vecka med sol, värme och festande i en hel vecka bara. Ojojojj ;)




Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 05:52

Ligger i soffan nu och segar , väntar på att mamma ska bli klar i badrummet ;D funderar på om jag ska gå ut och ta tidningen och göra en tallrik gröt och jaså den. Men då hinner jag inte göra mig gjordning sen. Får hoppas på att hon är klar snart ;DPå tal om annat är jag super trött. Fast får dock skylla mig själv i med att jag lägger mig sådär sent. Och sen är träningsvärken värre idag XD någon som vill ge mig lite massage eller något? ;D för de hade inte varit fel ^^ Ha de underbart älsklingar

Av Rebecca Nilsson - 29 januari 2008 00:24

Ligger i sängen och myser nu. Förstår inte hur detta har gått till. Har lyckats hålla mig vaken. Det är inte allt för ofta jag gör det. Så nu blir det kryss i taket ;D Nej jag funderar på om jag ska sova. För jag ska upp klockan fem imorgon. Så det blir inte så många timmars sömn för mig, Men det är lugnt de klarar jag :) sova är ändå överskattat, sömn behöver man när man är gammal :) Men sov gott mina små och stora älsklingar :)

Ovido - Quiz & Flashcards