Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 21:52

Min älskade martini :) <3


Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 21:22

nej hua vad jag är uttråkad, funderar på att gå från datan.

och smörja in mig med lite brun utan sol, och färga håret.


Får hopas att håret inte blir allt för ljus bara för då får ja spader ^^ Så ni får hålla tummarna för mig :)


Får spader om min träningsvärk är värre imorgon, haha :) Den kan vara mindre än vad den redan är så blir ja lycklig ^^


Ibland får ja sån blackout över vad jag ska skriva för skoj eller något alls. om man ska lägga in outfits bilder, eller bilder på de man shoppat. Aja får se vad man kommer på med tiden, de är alltid något :)


Sen har man ju faktiskt inte alltid något skoj att skriva i bloggen men ändå :)

Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 20:12

Nej hua, hittade min rättskunskapsbok.

Jag måste varit blind när ja letade, för den la bland de andra böckerna.


Så nu kan ja plugga satan till provet nästa vecka, ska berätta de för ulf imorgon så blir han glad :) + har uppgifter tills på onsdag som ska vara gjorda.


Nej om ja skulle gå ner och färga håret så de är gjort, är så less på det för de är så mörkt nu på vintern. Hoppas nu de blond sprayet är bra, för annars får sara höra det imorgon i skolan ^^



Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 14:59

Nu är det slut för skolan idag? Och regnet öser ner. Får spel, vill ha sol och värme.

Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 12:29

Nu ska ja berätta en liten sak för er,

när jag skulle cykla upp från backen så höll ja på att gå i sönder av smärta.

Mina lår är helt cp.


På tal om annat så vart ja mobbad dirket när ja kom till skolan

pågrund av hur jag går ^^

De var inte bara de på träningen igår utan även de i skolan sa att jag gick som om jag hade fått något i röven ^^


Det är i alla fall skoja att de har trevligt på min bekostnad, för ja bryr inte mig det är de som är det bästa :) Börjar även känna att jag har träningsvärk i bröstmusklerna ^^ Men det är ett bra bevis, för då har jag tränat rätt :)


Nej nu tänker ja ge upp datan, tänker sätta mig med damerna och snacka lite skit. Om helgen eller sex, som de nu snackar om ^^


Ha de underbart mina små lovers :)

Smisk på rumpan <3


 



 




Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 12:11

Den kommande helgen är redan planerad fast att det bara är måndag idag ;)

Det kan inte bli mycket bättre.


20års fest på fredag hos jenny

Dona Gina och Bar á bar på lördag

Söndag är de simning och basketträning :)


Gah, vad kan man göra? =/

Får panik av att bara sitta och göra ingenting.

Skönt är det i alla fall att de bara är 3 veckor kvar i skolan innan

sportlovet. Inte för de blir så mycket lov, för ja kommer jobba hela veckan och allt sånt. Men de är härliga pengar till Turikiet :)


Usch, måste leta reda på mina rättskunskaps böcker. Har inte en aning om var de finns eller något. Det är helt sjukt,

kommer ihåg att jag la de på trappan där hemma och mamma fick spader på dem och bad mig ta upp de på rummet. Men nu vet jag itne var de är eller något.

Så får ta mig en funderare och kanske städa rummet så hittar jag dem ^^ Önska mig lycka till :)



Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 12:07

Sitter i skolan nu och har inte lektion från om 1 timme.

Har redan haft håla i 2 timmar och inte gjort ett skit typ


Var nere om på Åhlens och handla fundation, hårinpackning och hårfärg :)

så det blir att färga håret ikväll när ja kommer hem + att jag nog ska vara med nathalie ett tag med. Fast innan det måste jag ut och gå en runda.

Inte för att ja kan gå så jävla bra pågrund av sträckningen i låren.


 



Av Rebecca Nilsson - 28 januari 2008 07:44

Det var faktiskt riktigt skönt att sova en timme längre än jag brukar idag faktiskt. Behöver inte gå upp från då egentligen för jag hinner med allt de jag ska göra ändå.Nu håller jag på och ska klä på mig, och sen bege mig till bussen ;D först har man en lektion på förti min, sen en håla på 4 timmar. Men ska ner i stan då. Men nu måste jag bege mig till bussen, så att jag inte missar den. För de vore inte alls bra :p Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards