Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 22:43

Samma skit ikväll igen. Får ta och skicka sms till Anna och se om hon är vaken ;D för ligga och glo rakt upp i taket gör jag inte så är det bara :p skönt att de är sista dagen i skolan för denna veckan. Usch imorgon är verkligen en lång skoldag jag inte ser fram emot. Men de är lektioner hela dagen så tiden går ganska fort :) och de gillar jag haha :)

Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 22:14

Jag har lärt mig med tiden att ärligheten varar längst, för sanningen kommer fram ändå. Men en sak jag ska försöka ändra på är min kaxighet eller hur man nu ska säga. Får höra från en hel del att jag är för kaxig för mitt eget bästa och de är inte alls bra. Nu när de ändå är nytt år så kan man lika bra ändra på sig själv med ;D Sen ni människor som försöker trycka ner massa andra, snälla ge upp. Att ni går på de personer som är svagast och inte kan säga ifrån är så fel. Tänk efter lite innan du säger något

Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 22:04

Snälla låt mig få sova ordentligt inatt och att jag somnar utan att ligga och vända och vrida mig. Har en massa tankar och funderingar kring en massa, vet inte var jag ska börja. Asså är det väldigt illa :( har så många tankar och känslor som vill ut, men de är väldigt svårt att skriva i ord. Vill förklara för alla mina älskade vänner hur mycket de betyder samtidigt som jag vill be en hel del folk dra at helvete. De som ska låta mig vara ifred vet nog de nu för de har hört det en del. Vännerna, älskar er

Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 20:39

Ser fram emot sthm riktigt mycket nu, det är helt sjukt. Kan de bli mycket bättre än att Anna och jag har en egen lägenhet medans vi är där uppe? ^^ Fast tror vi får sova bredvid varandra i dubbelsängen, men ja vafan :)


Torsdag: Anländer till sthlm, hem med sakerna och sen ut och visa anna runder i stan, laga middag och sen mysa :)

Fredag: Ta en morgon promenad, shopping, utgång + träffa kompisar

Lördag: Ta en morgo promenad, gå runder i stan och sen ut och äta med pappa för han fyller 40 år :) Han börjar komma til åren ;D Nej nu ska ja inte vara sån

Söndagen: blir de ta en promenad för sista dagen i stan sen blir det en lång tågresa hem :( Sen när man välkommer hem är det sätta in väskorna och byta om sen blir det iväg på basket träning ^^ + möte


Denna helgen kommer jag skapa sjukt många minnen + en hel del kommer finns på bilder som ja kommer att lägga upp sen :)


Ge mig det nuuu!

Smisk på rumpan <3


Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 18:53

Idag när ja kom hem från skolan var jag duktig för då lagade jag kyckling sallad + planera vad ja skulle ha med mig. VIll ju inte precis glömma något hemma ^^


Nu sitter jag och pluggar rättskunskap, någon som vill göra de till mig? ^^ Nej nu ska ja inte vara sån för de är intressant och lärorikt till tusen :) Man har mycket med sig sen när man flyttar hemifrån vad man ska tänka på och allt de där ^^


Nej nu har ja inte tidatt sitta här och skriva mer om ja ska bli klar med pluggandet någon gång ^^


Smisk på rumpan -(c



Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 18:11

Ni måste verkligen se denna hun är super söt och är duktig på att sjunga fast hon bara är 6år gammal helt sjukt!



Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 15:34

De finns ingen förklaring för hur segt de var i skolan idag. I skolan idag sätt jag och räkna hur många veckor det var kvar i skolan och det fick jag till 8 veckor :) helt sjuktunderbart ^^ sitter på bussen påväg hem, tänkte ut och gå en runda sen sätta mig och plugga rättskunskap. Sen blir det väl mys med mamma och en film. Sen får jag se vad som händer, det får tiden välja ;DPussokram

Av Rebecca Nilsson - 8 januari 2008 09:05

Kunde fan inte somna igår det var hemskt. Så idag känner jag mig som ett levande monster. Tur man inte går så länge idag :) sitter i alla fall på bussen påväg till skolan. Sen går man bara imorgon med :) vilken lycka det är haha :) men dock behöver jag gå upp tidigt för vi ska ta bussen 4 min över sex på morgonen för att vara i lund när tåget går tjugo över sju. Men man kan i alla fall sova på tåget sen :) för de tar ett tag innan vi är uppe i sthlm ;D men nu ska jag återgå till musiken ^^Pussokram

Ovido - Quiz & Flashcards