Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 22:11

Ibland får man lov att vara lite ego !

Eller hur?


Missin you <3


Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 22:06

Nej nu får ja faktiskt ta och lämna datan för idag och gå 1 meter mot sängen och burra ner mig långt under täcket. Dock är ja inte trött så lär väl nörda mig på msn på mobilen i med ja inte får sitta på datan mer idag :(


Men ni får sova så gott mina små hjärtegull + alla ni andra med :)

Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 21:47

Det spekuleras mycket nu kring babyboomen  i hollywood. det om Gwyneth Palthrow är med barn igen och det sägs även att britney spears väntar ett till barn med en kändisfotograf efter att de såg henne köpa ett graviditetstest,  Det sägs även att Fergie är gravid.


Så listan på kändisar som föder 2008 är lång: Christina Aguilera, Linda Isacsson, Jennifer Lopez, Kate Blancett, Melissa Joan Hart, Halle Berry,Jessica Alba, Jamie Lynn Spears, Lily Allen, Nicole Richie,  Gwyneth Palthrow?, Britney Spears?, Fergie? och Matthew McConaughey blir då pappa!

Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 21:23

Har nästan precis kommit hem från farfar, jag, mamma och pappa körde ut och hälsade på han lite. Det var ju så länge sen, de är nästan så man saknar han lite ibland för han är så go :)


När jag kom hem har ja inte gjort mer än smörjt in mig med lite BUS, "brun utan sol", tagit på mig nattlinnet och nu sitter ja här och skriver några små rader. inte för ja tror de är så intressant men ändå ^^


Lär i alla fall bli sängen tidigt ikväll i med man ska jobba tidigt imorgon + att man ska stå ut och jobba med mamma i sådär 8 timmar men de lär ja klara galant :) Sen vad som händer mer imorgon vet ja inte, blir väl köra och shoppa med mammi, behöver festkläder ^^ Dock vet ja inte var jag ska göra av alla kläder för min gaderob är så full med kläder så de är helt galet. Måste även ha massa nytt nu inför våren och allt de där.



Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 15:00

Kan verkligen inte förstå att de är helg och att det är en hel vecka sen man åkte till sthlm :( ska dock upp där snart med klassen. Fast då är vi 5 st tjejer ;D ojoj säger jag Haha. Hur kommer de sluta? :p nej nu sitter man på bussen hem, ska dock till mamma ;) sen åka ut och hälsa på farfar är de tänkt :p

Av Rebecca Nilsson - 17 januari 2008 06:55

En sak jag har kommit på nu med tiden är att jag inte gillar gå upp tidigt. Men är ju tvingad, annars kommer man försent till skolan. Funderar över om jag skulle gå och göra en macka som jag kan ta med mig till skolan och äta för jag hinner inte äta den nu här hemma. Sen får man ta med sig lite frukt med så man orkar hela dagen lång. Men nu har jag inte tid att skriva mer :p hörs sen. Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards