Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 januari 2008 21:07

Har precis varit och tränat lite. Känns faktiskt skönt. Att försöka komma och duscha, smörja in mig med brun utan sol, sen ska jag nog krypa ner i sängen och krama kudden. Skönt att de är sista dagen i skolan ^^ sen är de jobb som kallar på fredag. Ha de underbart älsklingar ;D Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 16 januari 2008 17:59

Har bara en sak att säga och det är blää, orken till plugga är verkligen

helt borta. Vet inte vart den har tagit vägen =/


Av Rebecca Nilsson - 16 januari 2008 12:45

Sitter i skolan nu och har samhälle, det suuuuger för lektionen varar i 2 timmar :/ Men ja vafan smällar man får ta här i livet.


Skriver fortfarande ett arbete om socialdemokraterna, ska ha en debatt för de nästa vecka. Så måste bege mig upp och fixa lite brosyrer, nålar och allt sånt där så man visa ;D



Av Rebecca Nilsson - 16 januari 2008 07:45

Har precis gjort mig gjordning. Sitter och läser tidningen samtidigt dricker jag mitt te och äter en knäcke macka ;D ska snart bege mig till bussen. Drygt men tyvärr så måste man. Skönt att man inte har så många lektioner idag :p men ha de underbart, Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards