Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 14 januari 2008 20:41

Sitter nu och lägger in bilderna sen sthlm på www.rebeccanilsson.pixbox.se alla minnen och alla trevliga stunder bara snurar runt. Tänker tillbaka på resan så de är nått sjukt, en sak är säkr och det är att ja ska återuppleva den men dock tror ja inte den kommer bli lika rolig. Men man kan ju alltid hoppas, vem vet den kanske blir roligare? :P

Så nu får ni inte missa att gå in och titta på de :)


http://www.hirschenkeller.se/klubb/default.aspx Till de stället gick jag och damerna i fredagskväll ^^ Jag hade super trevligt, det var helt sjukt :) Träffade många trevliga sthlmare + ja pratar med en hel del nu på msn och via sms ^^ Lätt att ja ska träffa de igen!


Men nu har ja inte tid att sitta här mer för nu kallar idrottsgalan på tv och pluggningen. Har ändå hunnit med en hel del ikväll, städat, pluggat, tvättat, lagat mat, kört och handlat med mamma :)


Kanske kommer skriva en och annan rad till innan jag ska sova ^^

Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 14 januari 2008 19:08

Har suttit och pluggat ända sen jag kom hem idag. Är så sjukt trött på det nu men jag måste verkligen plugga ^^ dock börjar ju snart idrottsgalan och den får man inte missa :p så nu får pluggandet fortsätta så man blir klar med det ;D skönt imorgon kan man sova länge för börjar inte från klockan tio. Men nu har jag inte tid för bloggen mer, skriver mer innan jag ska sova ;D

Av Rebecca Nilsson - 14 januari 2008 15:01

Då var en skoldag avklarad :) nu ska jag hem och packa upp sen börja laga middag och sen blir det träning ikväll faktiskt ;D sen ska jag lägga in bilderna ikväll tänkte jag ;) så de får ni inte glömma att titta in ;D

Av Rebecca Nilsson - 14 januari 2008 10:38

Sitter i skolan nu och har håla till klockan fem i 1. Men nu väntar jag på att Chris ska komma tillbaka till skolan så att vi kan göra vårt arbete inom arbetsmiljö och säkerhet. Dock får ja inte ihop de vi ska arbete om med arbetsmiljö och säkerhet. Det kanske bara är vi som är trög eller nått sånt. Men hur man ska äta rätt och träna för att koppen ska må bra tycker inte jag hänger ihop med det ^^


Hm, vad ska man göra idag mer än att vara i skolan, plugga, träna lite? =/ Någon som har nått bra tips till mig :)



Av Rebecca Nilsson - 14 januari 2008 08:31

Usch nu är det ny vecka, vilket betyder åter 4 dagar i skolan. Orkar inte med den, men jag måste :) Haha fick mig ett gott skratt när jag vaknade i morse, hade 12 sms från tre personer bara. Tyckte de vart lite skoj. Men det var riktigt segt att gå upp idag. Ge mig lite ledighet till ;D men nu är de skola och träning som gäller för hela slanten. Måste ta mig en fundrare över hur länge jag kommer träna basket och hur långt jag vill gå. I med man tar studenten och jobbet på sturup som de ser ut

Ovido - Quiz & Flashcards