Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 22:30

Men de är nog inte bara jag som gör det, finns nog en massa till.


För att få tiden att gå ikväll håller ja på att lägga upp massa nya bilder på pixbox och även skriva lite här + till mina sötnosar på msn ^^ En sida ja har dissat nu den senaste tiden är lunar, orkar inte med den jävla sajten. Lunar är för nördar ^^


www.rebeccanilsson.pixbox.se glöm inte titta in :)

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 21:14

För er killar och tjejer som är intresserad av familjen beckhams kolektioner så har ni hemsidan här: http://www.dvbstyle.com


Där fanns ju lite saker man gillade inne men priser är för högt tycker jag ;D

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 19:53

Fan för söndagar, finns verkligen inte ett skit man kan göra ! Jag bara hatar det. Får spader av att sitta hemma och tråka, vill ut och ha massa äventyr och skapa minnen för livet men icke ^^


Detta är ett härligt minne från träningslägret i barcelona !  Vi ligger och njuter på marken innan bussen kommer och hämtar oss för att köra oss till träningsanlägningen

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 18:03

Nej nu orkar ja inte med datan, funderar på om ja ska äta något eller inte. Är ju inte hungrig precis, man kan ju alltid ta en frukt sen ikväll ^^


Måste sätta mig och plugga religion och historia, men ja hittar dock inte orken till det :/ Usch, ja vill inte tillbaka till skolan och pluggandet :( Usch ja man ska inte sitta och kvida ^^


Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 17:52

Att du bara orkar människa!


Du kommer aldrig att ge upp va?  Vissa dagar förstår ja mig verkligen inte på dig, helt hjärndöd är vad du är. När ja ser ditt namn eller nummer på min mobil kommer ja inte svara, så de är inte lönt du ens försöker ringa mig eller nått, jag hatar dig så jävla mycket dock vet ja att man inte ska säga så. Men ja kan inte rå för det. Du får skylla dig själv för det var du som fittade till allt.


Kan du inte inse att ja inte vill ha dig som vän heller när du beter dig som du gör så är de verkligen illa, sen de stunder jag mår bra, För då kommer du och öppnar din mun och förstör verkligen allt !

fyfan för dig, jag kommer aldrig att förlåta dig.

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 17:30

När en tjej..

Är tyst, så rullar det med miljoner tankar i hennes huvud
Bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt
Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida
Svarar jag mår bra efter några sekunder, mår hon inte alls bra
Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger
Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du är hennes förevigt
Försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet
Smsar ofta, vill hon att du svarar åtminstonde en gång
Säger jag älskar dig, menar hon det
Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid
Säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör..

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 16:47

Ja idag har varit världens lugnaste dag på mitt lov, tittade på film imorse, sen galer mamma på mig att vi ska köra på ikea för de hade fått in sängborden och de gjorde vi. Sen har de inte hänt så mycket mer än att vi precis har satt ihop de och ja har även pluggat lite.


Usch nu är mitt sista jullov öve de är inte klokt, förstår inte var åren tar vägen. Nu är de bara 3 månader kvar i skolan och för mig betyder det en hel del, ska ta vara på den tiden på bästa sätt och höja mig som fan i skolan och verkligen ge allt. För jag vill komma någonstans med mitt liv sen med, dock kommer jag göra det med och de känns underbart :) Sen får man se vad som händer när man blir äldre.


Om man bor kvar i skåne/sverige , familj/barn eller gift/sambo ! Ja allt de där får tiden välja. För sånt kan man själv inte veta nu heller ^^


Men nu tänker ja gå och fixa lite med tvätten så allt de där ja vill ha med mig till sthlm är tvättat för mamma lär inte göra det till mig ^^


Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 6 januari 2008 09:49

Har precis vaknat, skönt att bara ligga i sängen och dra sig. För den är så varm och go. Men snart måste man väl upp, ska göra mig gjordning, kanske vara med Emma, för vi kan ju inte ses på helt länge sen :( så får hoppas på det. Sen ska jag faktiskt ta och köra på basketen, får dock inte träna men jag ska vara med på mötet ;D nej man får väl ta och gå upp nu, ta på sig morgonrocken och duntofflerna ;D sen mysa lite i soffan ^^ Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards