Alla inlägg under oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2008 03:36

Ja då är man uppe nu. Ska klä på mig snart och sen bege mig till malmö flygplats.

Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2008 21:13

Sitter just nu och lägger upp massa bilder från studenten på facebook.

Har inte gjort det än.

Lite dålig stil av mig faktiskt.

Imorgon kommer jag väl lägga in bilderna från lärarmiddagen :)


Måste ju få in lite nya bilder ibland.

Annars blir det allt för tråkigt :)

Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2008 20:19

Det är inte lätt att vara myndig.

Massa äckliga räkningar som ska betalas.

Jag har räkningar för 6000kr denna månaden vilken är hemskt.

Dock har jag 8000kr kvar att spara :)


Måste ju börja spara på varje krona som kommer in på mitt konto nu.

Är ju uppsagd nu tyvärr, från och med den 1 nov.

Men jag har ju såklart 1 månads uppsägninstid men ändå.

Segt, hade ju funnit ett jobb jag trivdes med och ville verkligen fortsätta där.


Så får hoppas vindarna vänder för Sturup handling/novia så man kan få chansen att komma tillbaka där.

Har ju i alla fall codeco utbildning nu vilket är ganska så bra.


En sak är säker i alla fall och det är att jag kommer sakna alla underbara människor på den arbetsplatsen.

Men jag träffar de flesta på julbordet men ändå det är ju långt ifrån alla :/

Och då kommer de få se en ny variant av sjöbo tösen!

Ett nytt utseende och några kilo lättare.

Lite skoj, sånt där :)


 


Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2008 19:15

3 dagar kvar sen är det dags för operationsbordet.

Börjar bli grymt nervös,

känner hur det snurrar i magen samt att mina nerver spelar mig massa spratt :P


Det kommer i alla fall bli bra och det är huvudsaken.

Även om smärtan och hungern kommer vara det värsta av allt.

Har i alla fall kommit på en sak :)

De kilona alla människor går upp under julen går jag ner för jag får endast äta min kära soppa/välling.

Det tyckte jag var en ganska så bra ide faktiskt haha :)

Lite glada nyheter med operationen är det allt.

Mest av allt hoppas jag att mina pattar kan bli lite mindre.

För de är för stora nu och då menar jag det verkligen.

De är ivägen när man ska handla massa fina tröjor eller jackor.

Nej hoppas det kvidandet på mig kan ta slut.




Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2008 15:07

Har nästan precis kommit hem från jobbet.

Fick jobba över för planet till budapest var sent.

Men efter många om och män fick man rätt på det.

Lite mindre skoj att stå själv i gaten och förklara allt för 160st passagerar.


Nu har ja i alla fall fått i mig något att äta.

Så ska ner och borsta tänderna nu och efter det sätta mig i bilen igen och bege mig till tandläkaren.

Måste ju ha rena tänder när jag ska dit,

kan inte precis ha massa matrester i tandställningen :)

Tror inte monica hade blivit så glad på mig då ^^


Men nu måste jag bege mig,

känner mig lite lagom stressad om jag säger så.

Skriver med när jag kommer hem :)


Ha en fortsatt trevlig dag.

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 30 oktober 2008 10:16


Tråkigt men sant :/

Ville inte det skulle sluta såhär tyvärr.

Men det finns inte mycket man kan göra.

Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 22:50

Ja då är jag tillbaka. Dagen har varit kanon. Hämtade thess vid bussen vid två, sen åkte vi hem till mig för jag hade inte gjort mig gjordning för stan. När jag väl var klar körde vi och hämta min kusin och sen begav vi oss till malmö. Handla lite smink, för det var jag i behov av. Sen efter det körde vi ut till bunkeflo och lämna min kusin. Långt om länge sen var det dags för hockeyn. Jag verkligen älskar den sporten.

Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 22:34

Så är man hemma igen.

Vilken match, den skulle varit malmös.

Men de vann och de är huvudsaken.


Skriver mer strax ;D


Ovido - Quiz & Flashcards