Alla inlägg under oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 12:00

Nej man får väl gå och göra sig gjordning känenr jag.

Kan inte springa i morgonrocken hela dagen.


Vet inte hur jag ska ha håret idag,

ska det vara platt eller lockigt, det är det som är frågan.

Tror jag lockar det faktiskt, det är så mycket finare då samt att jag får sån kanon volym i mitt hår.

Vilket jag inte brukar få i mitt hemska skandinaviska hår.

Usch, jag verkligen hatar mitt hår vissa dagar.


Sen vad ska man ha på sig för något,

mina baggy jeans, ett snyggt linne och en kort jacka/tröja till? :/

Hm, får se vad som finns i min gaderob just nu.


ska ju hämta min älskade vän vid bussen kl 14.

Sen blir det massa galaj ikväll :)

Måste ta massa kort från dagen, så jag har lite minnen från när jag ser ut som jag gör ^^





Av Rebecca Nilsson - 29 oktober 2008 11:12

Just nu känns allt botten.

Imorse när jag kom till jobbet 5.30 så fick jag det tråkiga beskedet att sterling hade kursat kl 3.30 på natten.

Vilket var ett väldigt dåligt besked.

Ja då får man börja räkna ner sina dagar på sturup handling och börja leta nytt jobb.

Vilket inte kommer vara det lättaste.

Men jag är inte den personen som ger mig så lätt faktiskt.

Det gäller att inte ge upp hoppet samt hålla huvudet högt.


Den stora frågan är vad jag vill syssla med.

Ska jag ta det stora steget ut i vida världen och utbilda mig till reseledare?

Vågar jag ge upp allt här hemma för det? :/


Ja har ju ett tag att tänka ut vad jag vill göra.

Är ju trots allt bara 19 år, så har hela livet framför mig.

Dock är det värsta när man är så ung att man inte har några arbetserfarenheter.

Dock har jag jobbat alla lediga dagar och lov när jag gick i högstadiet/gymnasiet. Och sen direkt efter gymnasiet började jag på Malmö airport, hade hoppats på längre tid där.

Men man ska inte ropa hej än.

Sterling kanske bara gick i konkurrs nu innan de blir uppköpta för de nya ägarna inte vill ha med sig skulderna?

Dock ska man inte spekulera för mycket heller.


Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2008 21:55


Kolla in denna länken så ser ni två bilder.

Lite lagom snygga ^^

Men vafan, det bjuder vi på :)


Lämna gärna en kommentar ^^


http://thesssyy.blogg.se/2008/october/entry-21071736.html


Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2008 21:52

Omg, Sitter och får massa bilder av thess sen vi var på fest hos jane.

Jag ser asnitad ut på varje bild fast jag inte var full? :/

Det där får jag inte riktigt ihop.

Det kanske kommer in en eller annan bild på facean.

Men jag vågar dock inte lova något.


Efter jag fått bilderna ska ja krypa ner i min älskade säng.

Den har varit enormt saknad under dessa dagar jag har varit iväg.


Så snart är alla bilderna på datan.

Kan inte sluta garva åt dem det kan jag lova er.

Usch vilka tider, haha ^^

Tårarna rinner från min kind nu som jag skrattar åt de.



Men nu ska ja ta och avrunda.

Ska klä av mig, borsta tänderna och sen burra ner mig i min älskade säng.

Ni får ha det riktigt underbart :)

Sov så gott och dröm massa söta drömmar.

Pusssar <3



Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2008 20:14

Har precis bokat hockey biljetter till Mifs match imorgon.

Ska bli härligt att få gå på en match igen.

Har faktiskt saknat det.

Synd det blir så långt mellan gångerna :(

Men imorgon ska ja in med favouriten :)

Så jag ser fram emot det, först blir det lite smink inhandling och sånt, kanske även kolla runder lite på stan.

Sen är det dags att bege sig mot isstadion och kolla hockeyn.

Åh, me like.


Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2008 19:46

Så skönt de är att vara hemma.

Direkt när jag kom hem springer jag upp till datan.

Vadå beroende? ^^


Ska snart ner och byta om.

Orkar inte springa runder med jeans.

Måste även ta och packa upp min väska med.

Kanske till och med tvätta lite kläder ^^



Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 22:40

Nu ska jag avrunda denna dagen i alla fall.

Orkar inte hålla varken ögon eller huvud uppe.

John blund har väl varit här med sitt sömnpulver ;D


Så nu ska ja lägga mitt batteri till digitalkameran på laddning,

ladda mobilen så där är fullt batteri och sen klä av mig och hoppa ner i sängen.

Vet inte om jag kommer somna så lätt för har en enorm mensvärk.

Jag hatar det.

Tur man har det bara i 2-4 dagar.

Det kanske är så att man skulle ta sig en/två tabletter innan man kryper ner i sängen under mitt älskade duntäcke :)


Ni får sova så gott sötnosar :)

Pussar <3



Av Rebecca Nilsson - 24 oktober 2008 22:11

Då är det färdig packat.

Eller ah hygienartiklar + strumpor ska ner.

Sen är allt fixat för min lilla resa.


Nej om man skulle sova.

Känner hur trött jag börjar bli.

Men de har man all rätt till att vara när man varit uppe sen 3.15 imorse tycker i alla fall jag.



Ovido - Quiz & Flashcards