Alla inlägg under oktober 2008

Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2008 21:47


Nej nu ska jag ta och avrunda denna dagen.

Och krypa ner i min älskade säng och burra ner mit under täcket.

Ska ju upp om mindre än 4 timmar.

Det är tur man är ung, för hade man varit äldre hade de inte gått.


Ni får sova så gott och drömma så sött.

För det ska i alla fall jag göra så gott jag kan :)

Pusssar <3


Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2008 21:19

Sitter vid datan och nördar mig.

Tänkte byta min visningsbild på facean.

Men dock vet jag inte vilken jag vill ha.


Kanske snart till och med borde tänka på att sova i med jag inte fick många timmars sömn natten till idag + jag jobbat nästan 12 timmar idag.

Det tär verkligen på kroppen.

Känns ganska så skönt att jag bara jobbar från 5,45-9 imorgon.

Sen ska ja in till sjukhuset i lund igen,

fast då ska jag träffa avdelningspersonalen, läkaren som ska operera mig och sen massa sånt.

Efter jag varit där kommer jag vara ännu mer nervös slår jag vad om.



Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2008 18:38

Nu är jag hemma och har ätit lite middag.

Är dock äckligt trött så jag vet inte vad jag ska göra.


Men de blir väl träna lite mage,

sen ner och titta på tv och äta frukt samt dricka vatten :)

Nyttig får man ju lov att vara.


Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2008 06:21

Ja då är man på jobbet.

Här är ganska så lugnt nu.

Vilket är ganska så skönt faktiskt :)


Ska snart köra till sjukhuset i lund och röntgas in för min operation om sådär mindre än 2 veckor.

Nu börjar jag verlkligen känna av att det snart är dags.

Nerverna börjar jävlas med mig.

SÅ hur ska detta sluta ?


Men nu får jag återgå till jobbet.

Ni får ha det underbart :)

Pussarr

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2008 22:24

Fan jag kom ju på en sak.

Glömde berätta att jag såg kungen idag på jobbet.

Och han till och med satt fram i volvon xc90 han åkte i.

Helt förundrans värt.

Lite fräkt att se han på 5m avstånd.

Dock kom han åkandes i en bil, men ändå :)


Sen på tal om annat bråkade jag med en passagerare på jobbet idag.

Han hade tejpat sitt pass och det får man verkligen inte lov att göra för det är urkundsförfalskning.

Men ändå hävda han att han hade åkt hela europa runt med det passet.

Så vi stod där och akederade i minst 10 min.

Sen tar han fram sitt körkort, vilket var kanon.

För hade han inte tagit fram det så hade han inte fått lov att åka.

Sen uppe vid gaten när det var dags att gå ombord på planet, då nästan kastar han sitt bordingkort och sin legitimation i handen på mig och ger mig världens skittaste blick.

Men det skiter verkligen jag i, regler är regler.


Nej nu ska ja sluta skriva om det.

För jag blir bara så irriterad av bara tanken av det.

Jävla gubbe.

Usch, men de är skoj ändå att såna personer finns så man får lov att ha lite skoj på sitt arbete ;)

För i slutändan är det så löjligt att bara tala emot vad man säger, när de vet inerst inne att man har rätt.


Men nu har jag inte mer att skriva för idag.

Så sov gott mina små charmtroll + ni andra som läser :)

För nu ska jag själv gå och burra ner mig under mitt älskade täcke.

Samt skicka sms med en söt person ;D


Pussar <3





Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2008 22:18

Nej nu pallar jag inte vara uppe längre.

Man fick inte mkt sömn natten till idag och lär inte få det inatt heller.

Så imorgon när jag ska upp sådär kl 3.45 kommer jag vara lagom pigg.

Men jag ska inte klaga, tänk om man inte haft ett jobb att gå till.

Så imorgon när jag kommer hem från jobbet kommer jag däcka i soffan eller min säng innan kl hinner slå 19.00

Men det är smällar man får ta här i livet.

Man kan inte alltid leva som en dans på rosor :)

Även fast man hade velat det.


Men nu ska i alla fall jag avrunda denna dagen.

Kanske kommer skriva ett inlägg innan jag beger mig till jobb imorgon.

Ni få sova så gott sötnosar och drömma så sött :)


Kisses and goodbye -(c

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2008 22:12

Ja då är man hemma från jobbet.

Iofs har jag varit det sen halv åtta idag.

När jag kom hem satte jag mig och titta på ensam mamma söker.

Gillar de programet, det är så bra :)


Sen tittade jag på någon film med mamma och pappa på tv,

dock var den äckligt dålig.

Så jag ställde mig och lagade lite mat som jag ska ha med mig på jobbet imorgon.

Samt även lägga i små matlådor och frysa in.


Men nu sitter jag och funderar på om jag ska krypa ner i sängen.

För jag har en hård vecka framför mig.

Ska jobba nästan tolv timmar bara imorgon, men de är fina pengar :)


Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2008 14:27

Nej man får väl bege sig ner och fixa till sig.

Kan ju inte se ut som jag gör nu.


Så har inte precis tid att skriva, samt att jag inte har något skoj att skriva i min kära blogg idag.

Kanske har mer sen när jag kommer hem från jobbet ikväll.

Det vet man ju aldrig liksom :)


På tal om annat checka jag in Linus Thörnblad, höjdhoppare för sverige för er som inte vet.

Han och massa andra skulle åka ner på träningsläger i Polen igår.

Lite skoj med ett sånt jobb jag har för man stöter på många kändisar :)


Nu får jag avrunda det hela och gå ner och duscha.

Men ni får ha det underbart :)

Pusssar <3

Ovido - Quiz & Flashcards