Alla inlägg under november 2007

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 22:07

Har precis snackat med en av mina älskade damer i telen. Du gumman är de någon gång du mår dåligt och allt de där så lovar jag att ja finns vid din sida. Även om de är mitt i natten så kan du alltid ringa, min dörr här hemma står öppen för dig med ! Älskar dig gumman och det hoppas jag verkligen att du vet om! <3


Nej nu ska jag byta om till nattlinne, borsta tänderna, smörja in mig med lite brun utan sol och nörda mig lite med min mobil tills jag somnar haha


Har en hård dag imorgon framför mig, först nationella i svenska b i 5 timmar, till tandläkaren och få tandställning, sen öppet hus på skolan, sen simma med emmy och efter det så blir de hem till mig och kanse hänger emmy på det är upp till henne hur hon vill :)


Men nu tänkte ja lämna datan och det finns inte så mkt mer att skriva i min kära blogg för idag. Men sov så gott mina små hjärtan :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 19:07

Har precis gjort lite magdödar övningar, tänkte sätta mig i soffan nu och titta på extrem home makeover ! älskar verkligen det programet, man får en massa tips på hur man kan göra!


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 16:09

Har nästan precis kommit hem från skolan, denna dagen har varit den värsta på väldigt länge. Har panik över affärsplanen som ska vara inlämnad på torsdag, massa med läxor och sen allt annat runt omkring. Helt ärligt känns de som ja ska gå in i väggen vilken minut som !


Nej nu ska jag äta middag och titta på missing, skriver mer efter det !


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 07:56

Nej nu är det dags att bege sig till skolan, är inte så sugn på det. Men veckorna går så fort så de gör ingentig ;D Och de är skönt för då har man snart lov igen.


Håller på att lägga upp bilder från festen nu på www.rebeccanilsson.pixbox.se ! Glöm nu inte gå in och titta på dem ;D


Vad ska du göra idag sötnos? ( :


Ha de underbart älsklingar :)

Take care `´ Kisses and godbye <3




Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 07:19

Nu börjar de bli ordentligt kallt där ute vilket jag gillar för då är det inte alls lång tid kvar innan snön kommer :) Jag verkligen älskar vintern, den är så mysig. Ute och åka skidor, snöbollskrig och pulka race ^^ Sen efter att ha varit ute i den kalla snön finns de inge bättre än att komma in i värmen, ta en kopp varm choklad, sätta sig under filetn vid den öppna spisen och baa mysa ^^


Så nu tycker jag snön kan komma för jag är verkligen laddad för vintern nu :) fast bhöver nya termobyxer, men de är det minsta man kan fixa ^^


Sen är de ju inte allt för många dagar kvar tills julaftion heller. Alla julklapar, hela släkte är samlad och sen bara ha allmänt mysigt :)


Min önskelista:

  • Pengar "står vell alltid överst på lisan"
  • resecheckar
  • Kläder "fast de vill jag egentligen handla själv"
  • En liten LCD tv som jag kan ha på mitt rum!
  • En ny mobiltelefon "den ja har är helt skum" 

Sen finns de nog inte mycket mer jag vill ha, för jag har allt ja behöver och då är de väldigt svårt att komma på något man kan önska sig i julklapp :) Vem vet, sen kanske man får något av dessa saker innan jul.


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 november 2007 07:05

Nu har man precis ätit upp sin macka oh druckit ett glas med apelsin jucie. Ska ta och göra lita sitt ups nu och sen gå in och borsta tänderna tänkte jag och även ta och platta håret ^^ För jag verkligen stör mig på alla lockar som står åt alla håll :)


Förstår inte vad det är med mitt hår för att det har vuxit över 1cm på 1 månad vilket jag tycker är helt sjukt mycket. Men jag tror faktiskt att det beror på att nu är jag mer mån om mitt hår och allt de där + jag odlar långt hår till studenten :) Så man kan ha någon fin frisyr ^^



Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 21:56

Nu orkar ja fan inte vara vaken längre, de är helt sjukt. Är helt trött och så less på vissa människor. Ska försöka hålla mig från de, dem får en bara att må dåligt. Och det orkar jag verkligen inte.


Ska dra mig upp på rummet och burra ner mig ordentligt under mitt täcke :) Och försöka drömma mig bort och tänka på något bra !


Sov gott mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 11 november 2007 19:05

Har precis gjort klart min ena läxa vilket känns skönt :) Nu har jag bara det muntliga i svenska jag ska skriva klart och komma på vad jag ska prata om.


Sitter även och funderar på om jag ska dra in i duschen nu, det är nog det som är mest lockande nu :) Lägga in en härlig innpackning i håret, smörja in mig med min body lotion som luktar jordgubb och sen hoppa ner i nattlinnet och mina dun tofflor och ta mig en kopp kaffe och sen sätta mig framför tv.n igen och mysa med min familj :)


Har fått två 18års presenter av mammi och daddi fick ju bilen och även 18års festen som jag hade igår :) Kanske inte världens roliugaste, den dog ut ganska tidigt tyvärr för alla folket drog vidare till öja krog ^^ Men jag hade trevligt, skaka rumpa, snacka med massa folk och sånt trevligt :) Vrickade nog till min fot med för jag kan typ inte gå på den, men ja vafan de är smällar man får ta här i livet ^^


Ska även lägga in bilder på min pixbox när jag orkar, där är för många bilder att lägga in ^^ över 200st och jag är inte precis road och sitta med de bilderna hela kvällen. Så tar de imorgon för då har jag nog ork till det :)


Tack för alla fina presenter igår jag uppskattade dem verkligen :)


Nej nu har ja inte ork till datan mer för idag. Ha de underbart mina små älsklingar :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3


   

Ovido - Quiz & Flashcards