Alla inlägg under november 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 08:56

Sitter på bussen nu till skolan, har fullrulle i skolan hela dagen. Men det är skönt för då går dagen så fort ;D ska ju titta på film idag på historian ^^ fast det slutar väl med att jag somnar som vanligt ;D skönt att det är sista dagen i skolan imorgon för sen kan man sova länge på torsdagen för är hemma själv då ;D fast de blir till att tvätta och så sen även tvätta min bil och övningsköra ;D är riktigt duktig nu på att köra vilket känns Skit bra :) nu finns de nog inte mycket mer att säga ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2007 08:26

Ligger i min säng nu och nördar mig med datan, håller på att lägga in lite ny musik på min ipod för den jag har är gammal och uttjatad om jag säger så.


Nu är jag klar med det och måste tyvärr rusa iväg till bussen så jag inte missar den fr de hade varit lite panik ^^ Ni får ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 22:11

Har massa trogna läsare till min blogg varje dag, men ingen av de lämnar något spår i min blogg. Det tycker jag är lite dåligt faktiskt ;D så ni får bättra er på den fronten tycker jag :)

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 19:44

Mitt namn: Rebecca

Min ålder: 18

Födelsedag: 2 Oktober

Syskon: Inga, ensamt barn

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: mellerade


GREJER:

Var shoppar du helst? kläder, skor och väskor

Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? en piercing i tungan men snart en i bröstårtan

Hur många par skor har du? typ 50 kanske

Hur många par byxor har du? 20 par jeans

FAVORITER:

Färg: Vit och svart

Mat: jadu, är kräsen

Killnamn: Liam

Tjejnamn:

Ämne i skolan: Svenska, utan tvekan

Klädesplagg: Långkalsonger


HAR DU NÅGONSIN...

Snusat? Nej någon måtta får det väl vara.

Rökt? Ja, någon gång

Hoppat bungee jump? Nej, ser ingenting lockande i såna typer av aktiviteter.

Brutit mot lagen? Det har jag nog.

Nakenbadat? Nej, inte utomhus iallafall. Då åker stringtrosorna på

Varit kär? Ja.


EXTRA GREJER:

Tar du droger? Aldrig, har aldrig gjort det heller

Vad använder du för shampoo? Sånt där för färgat hår

Vad är du mest rädd för? Spöken, spindlar och ormar


TIO FÖRSTA:

Första bästa kompis: En tjej som jag var granne men tyvärr har vi tappat kontakten nu med åren :/

Första bil: En renult megane

Första kärlek: Glenn

Första husdjur: Mina fiskar

Första semester: Spanien

Första jobb: i en fabrik

Första konsert: Inte en aning


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: teguila

Sista bilfärd: Med mamma

Sista filmen du såg: Dirty dancing 2

Sista ringda telefonsamtal: Till thess

Sista bubbelbadet: Jadu, inte en aning

Sista spelade cd: Ingen aning

Sista kyss: hmm?

Sista gången du grät: Det var nog nån vecka sen

Sista måltiden: kasslergryta


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej sånt ska man nog hålla sig borta från har jag en känsla av

Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Nej, sånt tror jag inte på.

Varit på tv? Självklart

Fått ditt hjärta krossat? Oh ja. Inte bara en gång heller, dumma flicka

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Det har jag verkligen inte.

Haft ett one night stand? Ja usch

Busringt till nån? Senast var bara för några veckor sedan om jag ska vara helt ärlig


Sju saker du har på dig:

1. Trosor

2. Mjukisbrallor

3. Klocka

4. Hårsnodd

5. tungpiercing

6. linne

7. ringar


Sex saker du gjorde igår:

1. Jobbat

2. Dansat och sjungit

3. Ätit middag

4. Skrattat åt fulla människor

5. Kollat på tv

6. Mysit


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mobilen

2. Datorn

3. Musiken

4. Min garderob

5. Min säng


Person du kan berätta allt för:

Mamma


Tre val:

Svart eller vit? Vit

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör.

1. Uppleva massa saker

2. Skaffa en riktigt stor fin familj


En sak du ångrar:

1. Det finns mycket på den här punkten kan jag tala om


Om du har orkat läst igenom allting ska du ha jävla massa cred för det..

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 19:28

Håller på med att städa rummet och allt sånt idag, mamma tjatar nu i med de snart är jul och då ska där inte finnas ett dammkorn i hela huset. Längtar faktiskt lite till det är jul, all snö, allt julmys och sen alla underbara julklappar man får ;D


Vet en julklapp jag ska få eller två ^^ En ny klocka i silver med lite diamanter på och sen lite parfymer. Sen blir de alltid en hel del pengar med som man får :) Men de är aldrig fel ^^


Nej nu är min pause från städningen slut, usch har ingen ork till städa precis nu. Men de är skönt för sen har man liksom det gjort ! För då slippe man tänka på att man måste göra det ^^


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 15:40

Haha för en gångsskull fick jag en rolig säkerhetskod när jah skulle logga in och det var nafs ;D de ni !


Nej är så sjukt trött idag, ska hjälpa mamma och julstäda tänkte jag så slipper ja göra det en annan dag. Sen blir det till att börja plugga lite med, fast orken är borta efter min krävande helg.


Känns som ja kommer träna som fan denna veckan. Ska ut och gå en runda efter maten, sen imorgon är det simning, onsdag är det basket, simning på torsdag och sen på lördag har jag 3 matcher i basketen som ska spelas ^^ Håll tummarna för ystad :)


Nej nu ska ja faktiskt ta och kila orkar inte med datan. för det känns som jag verkligen ska somna med huvudet på tangenterna och de hade inte varit så speciellt skönt ;D


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 07:56

Nej nu ska jag faktiskt ta och röra mig, ska dra på mig ytterkläderna och sen cykla till bussen. Tur att måndagar inte är så jobbiga i skolan, för vi gör verkligen nästan ingenting :) Men det gillar jag, det känns som en skön start efter en jobbig helg haha !


Skriver kanske mer senare idag för nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om :)

Ha de underbart mina älsklingar !

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 november 2007 07:50

Lördagkvällens roligaste bild :) En hel del skratt blev där !

Ovido - Quiz & Flashcards