Alla inlägg under december 2007

Av Rebecca Nilsson - 26 december 2007 11:56

Har nässtan precis vaknat nu, är typ halvt döende känns de som. Och jag undrar hur det ska gå och fira jul hos farfar sen ^^ men jag får hoppas på det bästa haha :)


Utgången igår var hel lyckad, jag vart lagom på det, massa trevligt folk man träffa där som man känner som man inte träffat på ett tag och sen även alla de människorna man träffar vare gång man är ute haha :) Så jag är faktiskt glad att jag följde med thess och de ut igår.


Får se om de blir festande idag, vet inte om man ska ta de lugnt och så i med att man ska festa på fredag och sen på måndag igen ^^


Men nu måste jag dra , ska slänga mig i bingen igen ^^

Smisk på rumpan



Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 22:41

Är vi fulla idGp? JADÅ  de ör vu

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 18:40

De blev ändrade planer faktiskt för kvällen. Thess tog sig ett och annat snack med mig om att hänga med henne ut ikväll och de vart ja sjukt sugen på och sen vart de bara snacket med mamma ! Det var de det hela hängde på och jag fick för henne och jag vart helt förvånad över det haha :)


Så nu är det utgång ikväll för hela slanten och ja ska försöka låtabli fyllesamtalen :)



Smisk på rumpan !

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 18:21

Det handlar om att hålla andan när man är tio kilometer under vattenytan, då det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilarna susar fram på motorvägen. det handlar om att överleva när världen försöker krossa dig.

Och för att sen gå till H&M och upptäcka att man gått upp ännu en storlek och de trådsmala modellerna på reklamaffischerna tittar och skrattar åt dej. Det är då du blir trampad på tårna.Och sedan kommer sparken i magen när du får reda på att dina föräldrar ska skiljas fast de varit gifta i hela femton år och brukade säga att de älskade varandra. Då du ser din åttaåriga lillasyster gråta för hon tror det är hennes fel, för att hon tjatade för mycket om att hon ville ha en ny Barbie. Men du ville bli som en Barbie, lika smal. Lika blond och lika ytlig.
 
Du slutade äta och du slutade skratta. Då kan man känna revbenen knäckas.Man vill bli fotomodell och är redo att göra vad som helst, till och med ligga med den äckliga fotografen som lovar dig berömmelse. Du har ju så fina (silikon) bröst. Man viker ut sig för att smaka på verkligheten. Men det enda man får tillbaka är runkande tonårskillar som ser din bild på slitzomslaget och tycker du är snygg. Som är beredda att betala några tior bara för att slänga dig i papperskorgen om nån månad.

Sen är du bortglömd. Och håller på att kvävas. I brevlådan får man reklam från viktväktarna fast man knappt väger fyrtio kilo. På tvn visas sexsåpor på bästa sändningstid och gratis porr finns tillgängligt dygnet runt på betalkanaler även för de allra minsta barnen. Den nya tidens barnprogram: se linda Rosing operera sina läppar. och alla bryr vi oss, alla sitter vi bänkade och njuter. För nu har vi dragits så djupt ner under ytan att vi är nära att drunkna.För vi lärde oss aldrig att simma. vi lärde oss att man måste vara perfektn.

För att bli känd.

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 18:08

Varför är allt så svårt vissa dagar och andra är hur underbara som hellst ?

Jag har nog väldens bästa vänner, ni är mina änglar allihopa,
fast att vissa betyder mer än andra. men så är det ju alltid om man
säger så ! Men jag älskar er alla, utan er hade jag aldrig varit den
personen som jag är idag !

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 18:05

Folk är fan dumma i huvet.
Helt ärligt, folk är så jävla elaka.

Man tror att man är så skyddad när man sitter vid sin dator;

man kan säga vad som helst, skriva vad som helst om vem som helst.
Det dom inte tänker på är att den dom skriver om är en människa,

precis lika sårbar som andra.

Jag tycker att det är så fruktansvärt ledsamt ..

Ta hand om varandra istället.

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 17:54

Har precis varit nere i köket och planerat min student med mamma och mormor. De är väldigt svårt att komma på alla man ska bjuda och svårast är nog valet av vännerna man ska bjuda i med att nästan alla tar själv studenten. + att man träffar de på kvällen på öja.


Men nu är vi i alla fall uppe i ca 60 pers, sen kan ju säkert inte alla komma osv. Men de är smällar man får ta då ! Sen får ja sätta mig och fundera ut vad ja ska bjuda på till middag och äta och sen vad man vill ha i presenter.


Vad ja har kommit fram till nu är smycken och saker till när man flyttar hemifrån + att man kommer få en jäkla massa blommer och blad !


För er som vill komma och kolla när jag går ut så är det den 5 juni, men vilken tid jag går ut har ja inte fått reda på än. Men glöm inte den 5 juni 2008 :)

Av Rebecca Nilsson - 25 december 2007 15:50

15:46:57 chaaarlek@hotmail.com says:
ska du ut ikväll som alla andra eller?
15:47:07 You said:
nej de ska ja inte
15:47:13 You said:
vill till valla men ja kommer inte hem
15:47:17 chaaarlek@hotmail.com says:
ok
15:47:19 chaaarlek@hotmail.com says:
ahaa...
15:47:22 You said:
+ vi ska fira jul hos farfar imorgon
15:47:25 chaaarlek@hotmail.com says:
ok
15:47:27 You said:
ska du ut?
15:47:33 chaaarlek@hotmail.com says:
näe
15:47:39 chaaarlek@hotmail.com says:
men rä så jävla sugen på att ha kul :/
15:48:09 You said:
jag ska ut på fredag så ja klarar mig även om det suger i sprittarmen
15:48:21 chaaarlek@hotmail.com says:
haha
15:48:21 chaaarlek@hotmail.com says:

15:48:33 chaaarlek@hotmail.com says:
arrhhh. jag blir galens nart!
15:48:48 You said:
du och ja får fan ut och festa tsm en dag tycker jag ^^
15:49:15 chaaarlek@hotmail.com says:
ELLERHUR!!!!!
15:49:18 chaaarlek@hotmail.com says:
jag blir crazy
15:49:26 chaaarlek@hotmail.com says:
vill dricka dricka dricka, nununu!!!!
15:49:30 chaaarlek@hotmail.com says:
ha KUK!!!!!!
15:49:31 chaaarlek@hotmail.com says:
KUL*
15:49:33 chaaarlek@hotmail.com says:
mena jag
15:49:35 chaaarlek@hotmail.com says:
men kuk också
15:49:36 chaaarlek@hotmail.com says:
hahahaa
15:49:40 You said:
vi har inte festat på svin läääänge
15:49:47 chaaarlek@hotmail.com says:
ellerhuuuuur
15:49:48 You said:
hahaha
15:49:55 chaaarlek@hotmail.com says:
vi beter oss för fan som hemmafruar!!!!!!!!!!
15:50:11 chaaarlek@hotmail.com says:
känner mig verkligen som en 50 åring!'
15:50:20 chaaarlek@hotmail.com says:
lika torr i fissen som i munnen;D
15:50:21 chaaarlek@hotmail.com says:
hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards