Alla inlägg under juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 18:17

Nej hua, nu orkar ja inte sitta vid denna dumburken mer.

Tänkte hoppa i ett par shorts och en mjukis tröja och sen ragga upp min mp3 och bege mig ut och gå.

Får se om mamma och pappa med är sugna på det,

annars får ja bara gå själv.

Svårare än så är det ju inte :)

Men jag tror inte de tackar nej till att ut och gå.


Sen ska ja titta på film och mysa med mamma och pappa innan jag kryper ner i sängen för att sova.

Har ju en lång dag på jobbet imorgon,

jobbar ju mer än 12 timmar.

Och då behöver kroppen vara utsövd.

Men de tror jag faktiskt att den är ändå så de är lugnt :)


Ha en fortsatt underbar torsdags kväll :)

Tacke care `´ Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 17:59

Är inne nu för första gången för väldigt länge.

Har varit ute i solen och njutit.

Somnade i solstolen ute, vaknade av att jag frös för solen hade gått i moln xD

Nu har ju solen gått i moln.

Så ska snart ut och gå en lång runda på ca 2 timmar med mamma och pappa när han är färdig där nere :)


Ska bli skönt att komma ut och gå en runda.

Känner mig duktig som motionerar och tränar så mkt som jag gör nu.

Men de är bra.

Man mår så mycket bättre av det :)

Det känner jag redan, man känner sig mkt piggare!

Dock är de jävligt segt att gå ner i vikt på sommaren.

Men jag ska, så är det bara!




Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 13:53

Ladda hem msn messenger plus precis.

ändrade även mitt skal på det :)

Skit tufft ^^

Om man inte vill ha de skal som finns kan man göra egna :)

Så får väl testa på det med en dag.


Men nu ska ja bege mig ut i solen igen tänkte jag.

Sen vid halv fyra ska jag ju börja med middagen så den är klar till halv fem när mamma och pappa kommer hem :)


Vill ni mig något finns jag på mobilen!

Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 10:27

Känner mig duktig,

har precis varit ute och klippt gräset i trädgården.

Och vi har inte så liten trädgård heller.

1200kvm, så jag har fått en härlig motion.

Gick bara i bikini insmörjd med cocos olja,

så hoppas jag fick lite färg i alla fall :)


Är sugen på att köra till stranden nu

och vara där innan allt folk kommer för då blire så trångt.

Fast innan jag beger mig till stranden tänkte jag få med mig thess dit

och samt sticka in och handla vindruvor, melon och jordgubbar :)

Måste ju vara nyttig nu.

har ju lovat mig själv att jag ska gå ner i vikt :)

Tränade även innan jag klippte gräset och jag vill bara säga att jag känner det redan i min stackars lilla mage haaha!



Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 08:27

Nu är det ännu en ny dag,

dock skiner solen idag, vilket är bättre :)

Ska snart ut och klippa gräset, samt efter det bege mig ner till stranden.

Måste ju steka, vill bli brunare än vad jag är redan.

Och jag lovar jag ger itnte upp på ett bra tag : )


Tyckte jag vaknade alldeles för tidigt idag,

vill ju kunna sova lite längre de dagar jag är ledig.

Men nej då, inte fan ska de gå.


Tänkte även träna lite med idag, samt ut och gå en runda ikväll.

Får se om ja får med mig någon ut att gå eller om de blir själv med musiken. IBland är de faktiskt ganska så skönt att gå själv med musiken i öronen + att tiden går mycket snabbare då.


Om man skulle bege sig ut och klippa gräset så man får de gjort :)

Tänkte klippa i bikini för de är ju 22 grader ute i skuggan redan.

Förstår inte riktigt hur det kan vara så varmt när klockan bara är halv nio.

Men de är nice, för då blir de en härlig dag :)


Men nu ska jag bege mig ut och klippa gräset så de blir klart.

Ha en riktigt underbar onsdag :)

Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2008 08:27

Nu är det ännu en ny dag,

dock skiner solen idag, vilket är bättre :)

Ska snart ut och klippa gräset, samt efter det bege mig ner till stranden.

Måste ju steka, vill bli brunare än vad jag är redan.

Och jag lovar jag ger itnte upp på ett bra tag : )


Tyckte jag vaknade alldeles för tidigt idag,

vill ju kunna sova lite längre de dagar jag är ledig.

Men nej då, inte fan ska de gå.


Tänkte även träna lite med idag, samt ut och gå en runda ikväll.

Får se om ja får med mig någon ut att gå eller om de blir själv med musiken. IBland är de faktiskt ganska så skönt att gå själv med musiken i öronen + att tiden går mycket snabbare då.


Om man skulle bege sig ut och klippa gräset så man får de gjort :)

Tänkte klippa i bikini för de är ju 22 grader ute i skuggan redan.

Förstår inte riktigt hur det kan vara så varmt när klockan bara är halv nio.

Men de är nice, för då blir de en härlig dag :)


Men nu ska jag bege mig ut och klippa gräset så de blir klart.

Ha en riktigt underbar onsdag :)

Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 21:07

Nu är jag hemma,

Varit med thess en stund idag.

Vi båda hade tråkight så hon kom till mig kring fyra.

Vi har snackat skit, även pratat en hel del om relationer och sex som vanligt, varit ute och gått en runda.

Samt suttit ute vid skogen och njutit av solen :)


Har även tagit en hel del bilder idag med,

Funderar på om ja ska lägga ut de på pixbbox senare ikväll.

Måste ju ha massa sommar minne ^^

 Blev för följd eller vad man ska kalla det av 2 killar med.

Fast när vi skulle vända om och se vad de var för några så var de borta.

haha, som vi sura för de ^^




Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 12:50

Nej nu orkar jag inte sitta här mer.

Ska ner och träna nu + ska klippa gräset.

Sen efter det blir det en kall dusch och frukost.

Fast klockan är ganska så mycket nu för att man ska äta frukost,

men ja vafan :)

Har man inte varit hungrig så är de ganska så svårt att äta.


Tänkte även sola idag,

men undra vart fan solen tog vägen :(

Hoppas på att de blir bättre väder imorgon som de lovat.

Då blir jag lycklig, för då kan man steka hela dagen :)

Nog är jag ganska nöjd med min bränna än så länge,

men mer färg ska jag få det lovar jag :)


Ska ju även rycka in och jobba för johanna på fredag pågrund av familjeangelägenheter.

Så dår får hon ställa upp att jobba för mig en annan dag :)

Men det löser vi allt ska vi se.

Skönt att få jobba istället för att gå hemma och sega och göra ingenting.

Och man tjänar massa pengar på det som sagt.

Då kan de inte bli bättre.

Undrar hur mycket lönen kommer ligga på nu den 25 juli.

Har ju jobbat mer dagar och så denna månaden + att ob tillläggen från förra månaden kommer nu.

Så är riktigt nyfiken kan ja tala om.


Men innan den 25 ska jag beget mig till banken fixat mitt nya visa kort och en internet bank.

Sen med tiden ska jag lägga till en annan bild på mitt bankkort.

Får dock tänka ut vad för bild ^^

Funderar även på att öppna ett till sparkonto som jag kan sätta in alla pengar på sen överföra till mitt bankkort när de behövs.


usch nu får ja sluta babbla,

för de är bara massa onödigt skit jag skriver ^^


Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards