Alla inlägg under november 2009

Av Rebecca Nilsson - 4 november 2009 10:38

  

Nu tänkte jag bege mig ut och hämta in lite ved så jag kan sätta fyr i den öppnaspisen, för tycker det är ruggigt kallt här hemma + att de har lovat 5cm snö i eftermiddag/kväll. Är inte riktigt sugen på snön än, men det är ju en mysfaktor med snön också.

Av Rebecca Nilsson - 4 november 2009 10:23

Idag begav jag mig till gymmet vid åtta och va hemma vid halv tio, riktigt skönt att börja dagen med träning. Blev en del löpning på bandet, sen tränade jag rygg och mage. Så nu känner jag mig helt slut i kroppen, men älskar känslan man har i kroppen efter en träning.


Nu ska jag snart göra mig iordning innan jag ska hämta Elin på stationen, där efter blir det kanske hem och fika lite hos mig innan vi beger oss till Nova Lund för att se om där finns något snyggt att ha på oss ikväll, där efter sticker vi till hennes kusin och gör oss snygga innan vi ska på korridorsfest och kanske vidarer ut. Är faktiskt riktigt taggad till en utekväll nu, så det kan inte bli bättre. Men visst det känns lite konstigt att dra ut och festa en onsdag, men vafan man är ung :)



Av Rebecca Nilsson - 4 november 2009 00:10

Får inte rätt på internet på min data, därför skriver jag detta inlägg från mobilen. Är riktigt störande att bli in och utloggad hela tiden. Så ger upp nu.


Ska bege mig till sängen istället, behöver egentligen sova med tanke på att jag ska till gymmet kl 8. Sov gott och dröm sött.

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2009 15:41

Sömn och vila är bästa receptet för skönhet,
det är därför det heter skönhetssömn

Av Rebecca Nilsson - 3 november 2009 15:29

  

Detta hade jag på mig nu när jag gick in till byn och handla, samt hämtade bilen. Förstod dock inte varför alla människor tyckte det såg kallt ut. Hade ju min tjocka röda peak parkas på mig med, så den blir man lagom varm i.


- leggins:  H&M

- lila långt linne: Gina

- svart grovsticka kofta: Gina

- svarta höga stövlar: Din sko (är dock inte med på bilden)


Av Rebecca Nilsson - 3 november 2009 09:29

Har folk inte vett i kroppen? Vaknade av att hemtelefonen ringer tio över sex imorse. Det var en jävla tur jag kunde somna om. Tycker att om de vill mamma och pappa något kan de faktiskt ringa på deras mobiler och inte hem.


Nu funderar jag på att göra mig iordning och sen gå in till byn och kolla läget, tänkte ju även passa på att handla det till naglarna som jag skrev om igår.

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 23:34

Filade nästan precis mina naglar, passade även på att lägga på lite nagelförstärkning. Mina naglar är riktigt fula nu, de flisar sig hela tiden. Så imrogon tänkte jag göra mig iordning och bege mig på en liten promenad in till byn och handla en mirakelkitt och sen lite avokadoolja som jag kan smörja in naglarna med. Kanske till och med hittar något snyggt nagellack som kan passa enormt bra på min hylla på rummet. Vill ha lite snygga nagellack nu i höstens färger.


Men nu funderar jag på att krypa ner i sängen, finns inte så mycket att göra och jag är inte riktigt trött heller så det blir väl att jag kryper ner i sängen och fortsätter läsa några kapitel i den 3.e boken i Twilight serien, detta är dock andra gången jag läser boken och den är fortfarande lika bra. Vill ha den 20.e nu så man kan sitta och se den 2.a filmen på bio :)


  

Godnatt sötnosar, sov gott :)

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 18:52

 

jag lever för det jag har, inte för det jag vill ha

Ovido - Quiz & Flashcards