Alla inlägg den 1 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 21:43

Nej nu ska ja ta och krypa ner i sängen så man kommer upp imorgon.

Vet inte riktigt när jag ska upp heller ^^

blir väl man går upp lite innan fem ;D


Men ni får sova så gott & drömma sött :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 20:40

SItter vid datan och gör inget alls.

Mer än snackar skit med mina vänner :)


Skönt att man är på bättringsvägen med.

Dock är de bara hostan som är kvar eller bara och bara ^^

ÄR riktigt glad att ja snart är frisk.

Eller ja jag kommer aldrig bli frisk haha, skämt å sido :)


Börjar dock bli trött nu :/

fast de känns segt att gå och lägga sig kvart i nio när man är ledig imorgon. Men ja ska dock upp tidigt för ja ska ju hämta min älskade mormor vid sex tiden och köra henne till centralen i Lund ;D


Iofs kan ja sova när ja kommer hem,

men ja måste ju vara en bra förare när ja sitter bakom ratten :)

Man kanske skulle gå in och ta sig en kall dusch eller något i den stilen så man vaknar till :)

Dock är de kanske dumt för då somna man kanske inte ikväll ^^


Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 11:36

Ah om man skulle göra något vettigt.

Kanske gå ner och fixa till sig lite.

Kanske även få i mig något att äta för har inte ätit något än.


Blir väl att man lägger sig i soffan och tittar på film och äter något.

Man kan ju inte göra så mkt nu när man är sjuk.

Jag är i alla fall på bättringsvägen :)

Tur man är ledig imorgon så man har en dag till att vila upp sig på.


Dock ska ja hämta mormor vid sex tiden imorgon bitti.

För hon ska åka upp till släkten i Sundsvall.

Jag vill också åka upp där och hälsa på släkten + vännerna.

Hoppas jag får ledigt en vecka och kan åka upp där då :)

Saknar ju mina vänner :(

Har ju inte träffat de sen sommaren 07 :(

Vilket är ett helt år sen!


Nej ja får väl ta och röra på mig.

Kan inte sitta vid datan och nörda mig hela dagen ;D

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 09:40

Inga bekymmer!


Det finns två saker i livet att oroa sig över: antingen är du frisk, eller så är du sjuk.



Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över: antingen blir du frisk eller så dör du.


Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över: antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.


Om du kommer till himmelen har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något.

Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 09:26

Men jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek.

Jag vet att du söker, ensam i mörkret, sitter och väntar tills känslan går över. Vill men vågar inte ta det första steget för det skrämmer mig, jag vet att du finns där någonstans fast jag inte känner dig. Vill ha någon som värmer mig och någon som älskar mig tillbaks och söker du mig älskling så väntar jag. Tiden har gått och kärleken är ett minne blott jag finner inget hopp men ärligt så vill jag inte minnas nått. Kommer jag hitta någon, jag vill se in i framtiden.



Långa dagar utan nån att krama om, ingen kärlek för jag saknar sån. Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kalla äkta kärlek.




Är ensam nu men det kan hända att vinden vänder, jag har väntat med ängsla men det verkar som om inget händer. Är och förblir ensam, väntar på att vindarna ska vända. För den erfarenhet av kärlek som jag har är inge vidare, har gett bort mitt hjärta två gånger men båda gångerna fick jag knivar i de. Jag säger emot för jag vill ha nån, jag vill ha nån att krama om att dela min glädje, att dela min sorg med. Men står ensam kvar efter att alla begett sig hem, samma sak igen, förblir utan hjärtevän. Ensam hem till min kudde och säng, allt går om igen, samma känsla varje dag.




Finns det nån där ute som är lika ensam som jag är? Jag hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart.




Tröstar mig med skrivandet, mitt liv går vidare. Jag vet att du finns där någonstans, bara det att jag inte känner dig.


Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 09:15

Hur bor du: I en villa i Sjöbo

Hur och vart vill du bo i framtiden: Jag vill bo i en villa nära havet utomlands i ett fint land :)

Brukar du komma i tid: Ja, jag kommer alltid i tid

Vad hade du i din mun senast: Tandborsten

Har du bra kondition: Försöker hålla igång den

Hur lång är du: 182cm

Hur känner du dig just nu: hungrig, borde kanske äta

Hur upplever du dig själv som person: Omtänksam, snäll, kan vara butter emellanåt, men det beror nog mer på min självkänsla.

Vanligaste färg på dina kläder: Jadu de vet ja inte

Kan du laga mat: Absolut. Det är skitkul.

Vad jobbar du med? Inchekare på Malmö Airport

Vad har du på dig: Hotpants och morgonrock

Har du någon fobi: larver, kackerlackor, spindlar och ormar


Hade du en bra kväll igår: inte direkt, la och hosta hela kvällen

Vilket är ditt senaste inköp: Massa kläder, som finns i några av mina tidigare inlägg

Din favoritdryck på morgonen:  Kaffe

Projekt just nu: Hmm, finns nog inget

Vilken tid gick du upp idag: kl halv sex av att mamma väkte mig och ville kolla hur jag mådde.

Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ska göra en skönhetsoperation om 2 månader faktiskt.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:Mamma ;D

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, jag sov på soffan


Vad hade du sönder senast: hm, hårsnudd? haha

Senaste alkoholintag: Igår, varmoboy med rom

Har du haft mörkt hår: nej, bara orange ^^

Är du morgonpigg: Ja tänk för att de är ja

Vem snackade du med senast: Mormor

Stjärntecken: Vågen


Varm favoritdricka: Tee

Alkoholhaltig favoritdricka: Vin, cider och vodka

Snällast denna vecka: Min älskade familj

När gjorde du senast något dumt? kommer ej ihåg :/

När hångla du senast med någon? Någon dag sen ;D

Saknar du någon nu: Ja faktiskt :(

Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Aldrig, hatar lunar

Gillar du dokumentärer: Beror på vilka det är ;D 


Vilka språk kan du prata: Svenska, några fraser italienska, tyska, spanska och vissa ord på polska ;D

När fikade du senast:Länge sen :/

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit innan de tar reda på fakta. Folk är tydligen experter på andras liv.

Jag får ont i magen: När jag är orolig över något + några dagar innan mensen kommer

Senast sedda filmen: Angel och meet the spartans

Av Rebecca Nilsson - 1 september 2008 09:09

Ja då är det första sept idag,

helt galet sjukt vad tiden går fort.

Imorgon är det en månad tills jag fyller år och på onsdag är de 2 månader till min käkoperation. Börjar faktiskt bli lite nervös över den.

Det är inte så lätt att inte låta bli att tänka på de om jag ska vara ärlig.

Kommer vara den största operationen jag gör i hela mitt liv tror jag, eller det vet man ju inte egentligen.

Men när de gjort operationen på mig lär det se ut som ja förlorat en rond mot mike tyson. För ja kommer vara helt lilla i hela huvudet.


Lätt ja inte kommer visa mig ute från svullnaden och allt de lila gått bort.

+ att jag ska leva på soppa i 2 månader? Hm, förstår inte riktigt hur de ska gå till för jag gillar inte soppa :/ Men vem vet, jag och soppan kanske kommer bli bästa vänner efter min operation :)

Det bästa med min operation är att ja inte får äta godis eller dricka läsk på över 2 månader.

Så snacka om att ja kommer tappa suget efter sötsaker.



Ovido - Quiz & Flashcards