Alla inlägg den 3 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 3 september 2008 23:04

DAGENS:

klädsel: ja just nu har jag bara nattlinne

låt: maria carey - bye bye

tv: har inte kollat på tv.

vill ha: en bättre garderob.

dricka: vatten.

tråkigaste: finns inget tråkigt från idag ^^

roligaste: Kommentarerna på jobbet



SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: Robin

såg dig gråta: Mamma

fick dig att börja gråta: Privat

fick dig att börja skratta: dasse ica kasse! :D

du gick på bio med: Nathalie , vi titta på batman

skickade ett hotmail till dig: facean

skickade ett sms till dig: Niklas



ONÖDIGT:

vad är du mest rädd för: småkryp

vill du gifta dig: någon gån i livey

vem hatar du verkligen: flera stycken! :@

har du varit kär: yep. 1 g

kör du bil: till och med min 2a bil, och har haft körkort i 5 månader ^^

gillar du att ha folk omkring dig: oftast så :)

är du ett hälsofreak: Ibland ;D

är du ensam nu: ja, i rummet

låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Olika, ingen just nu



FAVORIT:

rum i huset: mitt eget, tror jag.

typ av musik: hip hop & rnb

parfym: Hillary duff, britney spears, paris hilton, gucci, calvin klein m.m

mat: thai & kina mat.

dricka: vatten & hallonsoda! <3

godis: snöbolls, choklad & ahlgrens bilar.

tidning: Cosmopolita, vecko revyn, hänt extra, veckans nu

film: Arn och batman :)

djur: alla små söta saker ;D



DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:

gråtit: Nej faktiskt inte

köpt någonting: tror det, en loka på presbyrån

varit sjuk: ah, hosta

sjungit: hahaha, ja fyfan, och bra lät det inte! :Ö:Ö

sagt ”jag älskar dig”: ja, till mamma :)

velat säga till någon att du älskar den: .. ja. :'/

saknat någon: japp, det också :/

kramat någon: nej :(

pussat någon: nääe.

Av Rebecca Nilsson - 3 september 2008 22:45

Ja då är man hemma från jobbet.

Känns så skönt att vara tillbaka där :)

Dock har jag kännt mig som en studseboll idag fär jag har gått runder hela dagen och hjälpt till överallt ^^


När jag jobbar till kl tio eller tolv på kvällen eller vad man nu ska säga.

Så är jag aldrig trött när jag kommer hem.

Det går verkligen inte att gå och lägga sig och sova.

Man är helt spidad ;D

Tur man har en data man kan sitta vid ^^

För här lyckas jag alltid bli så jävla trött efter ett tag :)


Dock behöver ja inte lägga mig så tidigt ikväll för jag börjar inte jobba från kl 16 imorgon eftermiddag ;D

Men jag ska orka vara barnvakt först kl 11 till söta sofia :)

Hon och ja kommer nog ta en hel del kort så vem vet de kanske kommer in här eller på pixbox ;D



Av Rebecca Nilsson - 3 september 2008 12:55

Ah nu är man färdig med allt :)


Fick duschat, sminkat mig, målat naglarna, gjort mate, strykt mina kläder som jag jobbar i på 1 timme och 30 min :)

Känner mig grymt duktig, fast jag blev lite varm där ett tag ^^

Nu ska ja bara ta på mig en parfym,

dock ingen aning vilken jag ska ha för jag har minst 10 st olika ;D


Skriver kanske mer sen ikväll när jag kommer hem från jobbet :)

För man är ju aldrig trött när man kommer hem så på kvällen ^^


Av Rebecca Nilsson - 3 september 2008 11:23

Nej nu ska ja ta och göra vid mig.

Måste ju köra och handla något ja kan äta på jobbet.

Orkar inte ta med mig hambugare som vi hade till middag igår.

Blir väl en paj av något slag jag tar med mig :)

Om jag inte hittar något hemma i frysen ja kan tilllaga på denna timmen ^^ Eller så får jag handla något på gate gourmet!

Vilka problem haha ^^


Men nu måste ja rusa om ja ska hinna med allt jag ska på 1 timme och 30 min ^^


Ha en fortsatt trevlig onsdag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 3 september 2008 10:21

Det är helt galet vad tiden går.

Förstår inte att det redan är september.

Men de är ganska så nice :)


Idag händer inte så mkt skulle jag tro.

Innan jag ska dra till jobbet ska jag städa mitt rum.

För de ser ut som kriget.

Måste bli bättre på att hålla gjordning här, annars kanske min data från rummet ryket och det vill jag ju inte precis :)


Sen ska jag ju köra och jobba klockan ett,

känns skönt att man ängliten kan jobba igen och att hostan nästan är borta :) Dock slutar jag inte från kl 22 ikväll, men ja :)

Imorgon är det värre, men då har jag hela dagen till att hitta på andra saker. Innan jag ska till jobbet imorgon ska jag vara barnvakt till min lilla älskade granne ^^ Så de lär väl bli att man leker med barbie eller dockor för hon är ju bara 4 år!


Ovido - Quiz & Flashcards