Alla inlägg den 5 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 20:57

Ja då är denna fredag över för min del.

Vilken minut som hellst ska jag krypa ner i sängen.

Ska ju upp halv tre, kvart i 3 , vilket inte är så skoj men ja vafan :)

Jobbar inte så länge imorgon 4.30-11, sen kanske det blir planera sthlms resan med linn och Emma innan linn börjar jobba kl 16 ;D


Så antar ja har full rulle imorgon med ^^

Ska do lägga mig lika tidigt då om inte tidigare, för jag börjar 4.30 på söndag och slutar inte från kl 14.30 :/


Nej om man skulle ta och krypa ner och lägga sig.

klockan börjar bli mycket och ja slår vad om att jag kommer bli väckt av min pappa som är på fest med jobbet.

Men den smällen får jag ta för ja brukar väcka de när ja kommer hem sent från jobbet :/


Ni får i alla fall sova gott & drömma så sött :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 10:15

Då var rummet färdig städat.

Bara bäddning av sängen som är kvar.

SÅ tänkte göra det nu snabbt och sen hoppa in i duschen och sen se vad man kan hitta i gaderboben att ha på sig idag :)

Blir väl något slappt, är ju ledig + ska inte göra något spec ^^


Mer än jag ska hämta Nathalie kl 11 på stationen i sjöbo.

Har då ingen aning om vad hon och jag ska hitta på med idag men något kommer vi säkert på :)



Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 09:23

Ah då är man uppe igen.

Så de blev inte sådär många timmars sömn inatt, men jag sov gott i alla fall :) Nu håller ja på att plocka undan lite på rummet.


Är sugen på att ut och gå innan jag ska äta frukost.

Men jag verkligen hatar att ut och gå själv, de är så jädrans segt.

Man har ingen att prata med, bara sin musik

+ jag blir svin rädd att de ska komma någon och ta en ^^

Låter tramsigt, men sån är jag.


Nej nu tänker ja dissa datan och städa mitt rum i rally fart :)

Att man inte kan lära sig att hålla gjordning och inte stöka upp då hade allt varit fan så mkt lättare.

Så skärpning fröken Andersson Nilsson :)


Ha en underbar fredag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 09:23

Ah då är man uppe igen.

Så de blev inte sådär många timmars sömn inatt, men jag sov gott i alla fall :) Nu håller ja på att plocka undan lite på rummet.


Är sugen på att ut och gå innan jag ska äta frukost.

Men jag verkligen hatar att ut och gå själv, de är så jädrans segt.

Man har ingen att prata med, bara sin musik

+ jag blir svin rädd att de ska komma någon och ta en ^^

Låter tramsigt, men sån är jag.


Nej nu tänker ja dissa datan och städa mitt rum i rally fart :)

Att man inte kan lära sig att hålla gjordning och inte stöka upp då hade allt varit fan så mkt lättare.

Så skärpning fröken Andersson Nilsson :)


Ha en underbar fredag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 02:15

Nej nu är de väl dags och krypa ner i den älskade sängen.

Tänkte sätta mobilen på alarm men jag vet inte riktigt vilken tid jag ska sätta den på :)

Jag sätter den på kl 8, det låter kanon :)


Då har jag hela dagen till att gå och pula med sakerna som ska göras.

Och allt ska vara gjort imorgon, så är det bara :)

Här är de hårda bud från mig själv!

Man kan inte ligga på latsidan när man är ledig heller :)

Ordning och reda, sen kanske man får en liten belöning av mammi och pappi :)


Nej hua, nu skriver ja bara massa goja.

Sov så gott mina trogna bloggläsare + ni andra :)

Pussar `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 5 september 2008 01:21

Skrev upp mig på lite nya övertider på jobbet.

Så hoppas på att ja kan få de med :)

Hade varit klockrent, extra pengar och allt är inte fel ska ja tala om :)

+ att jag trivs på mitt jobb både med arbetet och med alla underbara människor jag jobbar med!

Det går inte en dag på jobbet utan mängder av skratt!

De är ju så de ska vara tycker jag :)

Man ska tycka de är roligt att gå till jobbet och se fram emot det!


på tal om annat,

jag är helt förvånad över att ja börjar bli trött nu.

Brukar inte vara trött såhär direkt när jag kommer hem från jobb så detta är nästan ett kryss i taket ^^


Har en hektiskt dag framför mig imorgon, så inatt behöver ja all sömn som man bara kan få :)


Morgondagens schema

- städa bilen

- städa rummet

- ut & gå

- sola

- kolla upp allt till sthlms resan

- kanske träffa Cassandra när hon slutat jobba ^^


Sen dyker de alltid upp en massa saker i mellan allt ;D

Så lär säkert bli man skriver lite blogg, tittar på tv ja allt de där vardagliga ^^


Ovido - Quiz & Flashcards