Alla inlägg den 14 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 14 september 2008 21:12

På tal om annat känns de verkligen som värsta höstdagen.

Kallt, ruggigt och mörkt.

Ikväll när vi kom till mormor och morfar hade de brasan tänd.

Det var så mysigt :)


Snart kommer väl träden tappa sina löv, för färgen håller redan på att övergå från grönt till gult, rött och brunt.

Men de är så fint när löven ändrar sin färg :)

+ att vädert är sådär kyligt, för då kan man gå i stickade koftor, sitta hemma och mysa under en filt vid den öppna spisen, samt även ha sin älskade vinterjacka. Känns lite tidigt att ta fram den nu, men är de bara 5 grader kl 5 på morgonen så lätt ja kommer ta fram den.

Även om de inte är snyggt till kavajen och byxerna/kjolen så skiter ja i det :) Ska ju bara till och från jobbet ;D


Nu ska ja i alla fall klä av mig kläderna,

hoppa ner i sängen samt ringa och snacka med en sötnos innan jag somnar :) Saknar ju han :/

Måste även komma ihåg att ställa klockan så ja kommer upp imorgon ;) 


Ni får ha de underbart, sov gott & dröm sött ;D

Pusssar <3


Av Rebecca Nilsson - 14 september 2008 20:52

Har precis kommit hem från mormor och morfar.

Vi har varit där på middag ikväll , i deras mysiga stuga :)


Ska snart ta och hoppa ner i sängen.

Börjar ju jobba kl 5,45 imorgon men slutar dock redan kl 9.

Vilket känns skönt, har haft så långa dagar på jobbet nu den senaste tiden. Sen ska ja vara i ystad kl 11 hos tandläkaren och byta båge på tandställningen. Efter de blir de väl hem och ut och gå en liten runda :)


Imorgon får ja även reda på vad ja ska få i lön den 25.e sept.

Är väldigt nyfiken på vad den ligger på, de kan ja ta och tala om för er.

Har dock förlorat en hel del pågrund av att jag var sjuk.

Men har jobbat massa övertid som ja kommer få den 25.e okt ^^

Sitter här helspänd kan ja tala om :P

Tror verkligen inte på att den kommer ligga över 10.000 ialla fall. Ska då inte klaga för de ändå.

För de är många som jobbar , som inte tjänar så mkt på en 75% tjänst kan jag tala om ;D

Så jag ska vara glad att jag har ett jobb att köra till varje dag :)



Av Rebecca Nilsson - 14 september 2008 02:33

Ah nu är det dejting av både sängen och john blund ;D

Dock tror ja inte den varar så länge är riktigt trött, så kanske somnar utan john blunds hjälp ;)


Ni får sova så gott & drömma så sött :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 14 september 2008 02:17

Ah då är de snart söndag.

Helt sjukt vad denna helgen bara har tickat på.

Dock har jag jobbat som ett svin men ändå!


Då har man precis kommit hem.

Har hämtat mamma och pappa i ystad, samt lämnat Thess hemma i lövestad hos sin mamma.

Så nu sitter man här och skriver ett litet inlägg.

Är jävligt trött, varit vaken i 1 dygn nu och de känns i både kropp och huvud kan jag tala om.


--


Thess & jag har inte hittat på så mkt.

Tittat på två filmer, han inte med att se den sista. Vetifan va det var för film den första vi såg. Den handlade om flera olika tjejer och killar, någon av tjejerna var horor, samt killar som aldrig hade haft sex eller hade problem med att få upp den. Så man kan säga de var sex rakt igenom hela filmen, från förspel till orgasm. helt sinnessjuk film, jag och thess satt dubbelvikta i soffan och garva rakt igenom hela filmen.


Vi käkade taco, dock blev vi så mätta efter vi ätit så vi satt och sega i soffan till första filmen var klar.

Usch, de var hemskt! är fan mätt än, de är helt crazy.


Hyrde även ps i love. dock han vi inte titta på den så ja ska kolla på den imorgon tänkte jag.

Måste ju verkligen se den för alla jag pratat med tycker den är riktigt bra :)


Men nu orkar ja inte skriva mer :)

Ha de underbart !

Puzzar <3



Ovido - Quiz & Flashcards