Alla inlägg den 9 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 9 september 2008 23:48

Ah då har man precis kommit hem från jobbet.

De var inte så far ligt att jobba de tre timmarna.

Tur att tiden går så fort :)


Känner mig som ett mobboffer på jobbet för johan och camilla jävlades med mig hela tiden haha :)

Men de är bara roligt tycker jag!

De började garva som fasiken när alla mina bordingkort ill printern trilla i marken xD

Tur jag inte tar åt mig massa utan skrattar med de och värkligen bjuder på mig själv ;D

Av Rebecca Nilsson - 9 september 2008 17:42

Nej om man skulle gå och göra sig gjordning för lite jobb,

ska ju köra om en timme ca.

Blir ingen middag idag är fortfarande mett sen ja åt lunch kl 13 idag.

Tar väl med mig någon frukt eller så som man kan äta för något måste jag ha för annars går ja under.

Vara uppe sen kl 4 på natten och inte sova mer än 30 min och jobba till kl 23 på kvällen utan middag är inte så smart.


Kanske kommer skriva ett och annat inlägg ikväll när ja kommer hem från jobbet, får se lite hur trött jag är.

Men de blir väl som vanligt att man inte lyckas somna från 2 timmar efter man kommer hem ^^


Men nu kallar badrummet ,

ni får ha de kanon allihopa :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 9 september 2008 14:42

Det börjar ta sig med planeringen av sthlm.

Som det ser ut nu så kör vi själv upp för det är billigast + man kan shoppa mer och slipper passa massa tider :)


Och vi kommer då bo på Quality hotel globen stockholm, från fredag - söndag och då kostar det 900kr/pers och där ingår då frukost + man får använda relaxavdelningen + spaet och såklart frukosten.


Vilket ja inte tycker är mkt pengar alls.

Så nu ser ja fram emot de riktigt mkt kan ja tala om :)

Shopping, utgång och massa sånt där, då kan de inte bli mkt bättre.

Blir så sjukt glad av bara tanken :)


Så nu vill jag att de blir oktober så man kan bege sig mot huvudstade och ha trevligt :) Där kommer skapas många minnen kan jag tala om för er + de kommer tass en hel del kort ^^





Av Rebecca Nilsson - 9 september 2008 13:18

Det är helt galet vad tiden går fort.

De är redan tisdag eftermiddag, men de är ganska så skönt faktiskt :)

Så sjukt skönt är ledig imorgon och var egentligen ledig hela helgen men ja har skrivit upp mig på extra pass så jag jobbar fredag och söndag.

Fredag : 14-20, lör: 4.30-9, de passet är inte så länge men de är bättre än inget alls + de är en fridag så då får jag fridagstilllägg + ob så de är kanon :)


Har jobbar nu imorse,

gick upp kl 4 imorse och de känner ja i kroppen.

Lyckades somna till i soffan i 30 min, sen ringer linn och väcker mig ^^

Så detta lär bli en lång dag, usch va jag kommer vara trött ikväll när jag slutar jobba. ska ju jobba 20-23 ikväll.

Också är de wizz som ska gå så man kan alltid hoppas de går på tid.

För ja orkar verkligen inte stanna över, men de är fina pengar när man gör det så får se :)

Jag är ju ändå ledig imorgon, så imorgon ska ja inte göra allt för mkt mer är sova, ta de lugnt och verkligen vila upp mig.

Känns i kroppen att jah jobbar mkt, men egentligen ska ja inte klaga utan ja ska vara glad att jag har ett jobb att gå till :)




Av Rebecca Nilsson - 9 september 2008 00:07

Ne nu orkar ja inte vara vaken länge.

Ögonen och huvudet börjar bli väldigt tungt.

Så då är de lika bra att jag kryper ner i min älskade säng :)


Jag slår vad om att jag kommer somna jävligt fort,

kanske till och med direkt de vet man ju aldrig ^^

Är ju experten själv på att somna inloggad på msn på mobilen och vakna mitt i natten av att ja ligger på mobilen xD


Så de är lite sådär svårt val om man ska lägga sig nu,

risken finns ju man somnar.

Och jag som ville snacka med lite folk innan ja ska sova ;D


Sov gott & dröm sött :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards