Alla inlägg den 8 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 8 september 2008 07:17

Ah då var denna helgen över.

Dock har ja inte gjort mkt mer än jobbat som alltid.

Men ja älskar mitt jobb så för mig är det ganska så lugnt att jobba så mkt som jag gör.  + att man tjänar massa pengar som man kan spara till flytt, bil och allt de där och kanske även en resa :)


Nu börjar jag känna att jag är hungrig,

tur man snart ska få lite mat i magen för annars hade jag gått under :)


Idag ska ja itne göra så mkt,

kanske bege mig in till malmö på teliabutiken och höra om mitt abonemang + kanske köpa ny mobil :)

Eller ja vet inte riktigt om jag ska köra in där en annan dag och bara ta det lugnt idag för de behöver man med när man jobbar så mkt som jag gör nuförtiden.


Men nu ska ja återgå till jobbet :)

Ha de kalabra, pussar <3



Ovido - Quiz & Flashcards