Alla inlägg den 22 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 20:51

Är verkligen helt död nu.

Funderar på att hoppa ner i sängen och lägga mig.

Har ju två arbetspass imorgon.

Ska upp kl 3.30 inatt, så det är väl dags att bege sig ner i sängen.


På tal om annat så var de väldigt skönt att vara ute och gå i 40 min.

Men jag var riktigt törstig när jag kom hem + jag hade sjukt ont i svanken. Vet inte va de är för fel på min rygg :/

Får så ont i svanken när jag är ute och går.

Det är så jobbigt i längden att känna av smärtan,

men de är bara att bita ihop och inte tänka på smärtan så går de bra.


Nej så nu kastar jag av mig kläderna

och hoppar ner i min älskade säng.

Kommer nog logga in på msn på mobilen om inget annat ;D

Klarar mig inte utan msn ^^


Men ni får sova så gott & drömma så sött :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 18:04

Nej nu ska ja ut och ta mig en lång promenad.

Känner verkligen för att börja röra på mig ordentligt igen.

Min mage ska bort till sommaren, de är mitt mål

och jag slutar inte från den är som jag vill ha den.


Så får börja med att sätta igång nu,

för allt tar sin lilla tid + att jag får lite hjälp i med jag ska leva på flytande föda i 2 månader ;)


Nu ska ja hoppa i min mjukisdress och ta på mig västen,

leta rätt på min mp3 och sen ut och gå :)


Men ni får ha det så bra!

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 15:44

vad de luktar gott på mitt rum nu :)

Nystädat, älskar den doften.

Och innan jag ska hoppa ner i sängen ikväll ska jag hoppa in i duschen.

För de är så sjukt skönt att hoppa ner nyduschad i en nybäddad säng.


+ nu börjar tacopajen som står i ugnen lukta gott också : )

Den är snart färdig ^^

Hoppas den smakar bra, annars är de illa!

Men jag tror faktiskt den går ner ändå ;)


Men nu ska jag bege mig igen.

Ska gå ner och kolla till pajen, samt sätta mig vid tvn och ta de lugnt.

Mamma och pappa kommer snart hem också :)

De är så skönt de dagar ja är ledig, för då har man tid att prata och umgås med min familj.


Ni får ha en riktigt underbar måndag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 14:22

Ja då är den älskade hockey säsongen igång igen.

Längtar tills den 12 nov när de är premiär i Malmö Arena.

Premiär matchen är mellan Malmö Redhawks och Leksand IF.


Dessa två matcher i början har malmö varit sjukt taggade.

Hoppas de kan spela lika bra resten av säsongen.

För då är de inte många som kommer stå ivägen för de.


Malmö ska upp i elitserien till säsongen 09/10.

Så är det bara :)

Käääämpa Malmö!


En skåning går inte tygla,

Malmö Redhawks kommer alltid flyga :)

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 13:28

Ja då har man fått klart på rummet,

nu är det bara dammsugning och tvätta golvet som gäller.

Tar de nog imorgon,

är helt död nu känner jag.


Så nu ska jag gå och klä på mig.

Klockan är för mkt för att lalla runder i nattlinne ^^

Ska köra in och handla,

efter jag har handlat ska jag göra tacopaj :)

Hoppas nu den blir god ^^


Jah, vad ska man annars göra idag.

Nathalie är sjuk så hon kan jag inte vara med.

Kanske ska ta och ringa linn en runda och höra om hon vill hjälpa mig med mobilen.

Nej de kan ja inte heller göra, för hon är och fikar med Annelie.


På tal om annat åker älskade Robina till England imorgon.

Hoppas hon kommer ha det riktigt underbart.

Får hoppas på att hon inte skaffar pojkvän där så hon blir kvar i England. Iofs hade det varit trevligt för henne ^^



Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 12:48

Är väldigt nöjd med resultatet på rummet än sålänge.

Skönt att få lite annorlunda på rummet :)

För de är allt för sällan man orkar ändra på rummet och

nu när jag hade suget till att ändra om är de lika bra att passa på.


Är långt från färdig än,

men var tvungen att ta en paus för jag nyser som fan.

Inte lätt att vara dammalergiker och rensa ut allt från rummet.


Nej jag får väl ta och fortsätta så man blir klag någon gång.

Vill ju i alla fall att allt ska vara fint innan mamma och pappa kommer hem.

+ att de måste lukta gott, älskar rum när de luktar gott :)


Kanske borde tända fyr på mitt doftljus på skrivbordet ^^



Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 11:33

Har i alla fall kommit en bit,

har fått på mig kläder i alla fall ^^

Och har funderat ut hur jag ska ändra på mitt rum.

Inte för det kommer bli en stor förändring men ändå :)


Jag gillar förändringar,

kommer nog lägga upp bilder på hur det blev ^^

Vet itne riktigt om jag hinner med det idag men!

Ska göra mitt bästa i alla fall.


Nu tänkte jag slänga ut massa saker i rummet utanför.

För då är de lättare att ändra om och lite sånt.

+ jag ska inte ha allt som jag har på mitt rum :)

Måste rensa mina lådor och så, det lovade jag pappa när jag fick en ny data, och de är så dåligt av mig att jag inte har gjort det än.


Men nu är det dags att ändra på mitt rum :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 22 september 2008 09:47

Nej om man skulle gå och göra sig gjordning.

Så man kan få gjort något idag.

Tänkte göra en taco paj :)

Så får bege mig in till affären och handla lite ingridienser.

Och lämna filmerna ^^


Så har fullt upp ^^

Nathalie, ska komma hit efter hon slutat skolan.

Så då blir de massa snack, ut och gå, massa trams och sånt ^^


Nu har jag inte tid att sitta här och tjata mer.

Får ta tag i dagen så man blir klar någon gång.


Ovido - Quiz & Flashcards