Alla inlägg den 25 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 25 september 2008 17:51

Jag har varit världens sämsta bloggare idag.

Men har verkligen inte haft tid.


När jag kom hem från jobbet käkade jag och sen la jag mig och tittade på tv och somnade i soffan i ett par timmar.

Vaknade av att min pappa ringde , han ville jag skulle förklara för han hur youtube funkar.


Dagen på jobbet var ganska så stressande.

Inte en minuts lugn och ro, mer än de 15 min jag satt ner och åt frukost.

Men de är lugnt för mig, jag trivs :)

Så jag ska inte klaga allt för mkt.

Tänk om man inte hade haft något jobb då hade jag gnällt över att jag hade klättrat på väggarna här hemma.


Men nu ska ja leta upp min mjukiströja och min mp3,

sen ska ja ut och ta mig en power walk i 1 timme.

Så kommer jag sova gått inatt när jag ska lägga mig.


Sen när jag kommer hem blir det raka vägen in i duschen, på med nattlinnet och sen sätta mig i soffan med en bringare vatten och ta de lugnt innan jag ska gå och lägga mig.

I med jags ka upp tidigt imorgon, tror inte de kommer vara så slitet precis för jag slutar kl 11.


Ovido - Quiz & Flashcards