Alla inlägg den 2 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 september 2008 22:05

Man kanske borde ta och krypa ner i sängen.

Finns ju inte precis så mkt mer att göra.

orkar inte sitta vid datan mer.


Bättre att krypa ner i sängen och logga in på msn på mobile ;D

För de går lika bra :)


SKönt då kan man sova länge imorgon,

inte för ja tror jah kommer göra det men ändå :)


Sov gott :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 2 september 2008 20:13

Vilken dag :)

Det började med att göra så lite som möjligt.

Sen kom thess hit och hälsade på mig ,

då vart de en hel del skratt attaker som alltid när hon och ja ses.

En del bilder vart de med, men frågan är om man vågar lägga upp de ^^


Nu har ja nästan precis kommit hem från farmor.

Sitter här vid datan och gör inte allt för mycket kan ja tala om :)

Dricker sex on the beach, mumms super gott!

Fast de hade smakat ännu bättre om man varit utomlands och skullat ut och skaka rumpa :)


Längtar redan till nästa sommar!

De är tur att dagarna, månaderna går så fort :)

Tänk de är redan nytt år, kan ej förstå det riktigt.

och det värsta är att de är 3 månader sen man tog studenten.

Det var den bästa tiden i mitt liv.

Vilka underbara minne :)


De gäller bara att ta vara på livet nu.

För nu känner man att man börjar bli äldre.

Man får lön varje månad som man måste hus hålla med.

Alla kreditkort, bil, körkort och allt det dära.

Nu är de lägenhet som fattas bara.

Fast jag vill inte flytta än, ska inte flytta hemifrån från jag har fast tjänst för då är ens ekonomi stabilare :)



Av Rebecca Nilsson - 2 september 2008 10:16

Man får väl ta och röra på sig lite.

Tänkte gå ner och baka negerbullar.

Vart så sugen på det när min kusin sa att hon skulle gå och göra de :)

MEn innan jag äter negerbullar måste jag äta frukost.

Dock ingen aning om vad jag ska äta.

Jag hittar väl något i kylen ^^


IDag händer väl inte så mkt,

har sjukt tråkigt :(

Finns verkligen inget att göra såhär mitt i veckan när man är ledig.

JAg vill hitta på massa skoj när ja är ledig men nejdå :/

Går mina älskade vänner inte i skolan så jobbar de!


Får väl ta och leka lite med min digitalkamera istället ^^

Kommer lägga upp lite bilder sen ;D


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 2 september 2008 08:44

Ah då är de ännu en ny dag.

Idag är ja ledig från jobbet så har en dag till att vila upp mig på.

Kan ju alltid hoppas att hostan försvinner mer :)


Nu är det en månad kvar tills jag fyller år,

men jag har ingen aning om vad jag vill ha i present ^^

Nya fälgar till bilen, vilket jag redan vet att ja kommer få :)

Riktigt nice är de, lägger upp en bild sen när jag har fått dem.

Sen är det väl mest pengar som man kan spara tills man flyttar hemifrån!

Längtar verkligen till den dagen jag får en egen lägenhetl.

Inreda, måla och shoppa allt till den :)

Usch vilka underbara tankar, jag vill flytta nu.


Men jag väntar med en flytt tills ja får fast jobb.

Det är mkt bättre då :)

Man har ju en stabilare ekonomi m.m


Ovido - Quiz & Flashcards