Alla inlägg den 18 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 20:00

Idag är de premiär för älskade Malmö Redhawks mot Oskarshamn hemma på Malmö isstadion.

Hoppas malmö visar oskarshamn var målet ska stå..


En skåning går inte tygla Malmö Redhawks kommer alltid att flyga *visslar*


Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 17:20

Ah, då har jag precis målat naglarna.

Så nu är de rosa och fina, inte för de matchar kläderna på jobbet.

Men vafan,

På tal om annat har jag fått massa trevliga komplimanger om mina nya klockor.


Nu gör ja inte allt för mkt,

funderar mer på vad jag ska hitta på med.

Tror jag ska lägga in lite ny musik på min mp3 som jag hittade innan idag. Musiken jag har på den är gammal och helt uttjatad.


Natha kommer senare,

antingen ska vi cykla en runda eller så ska vi ut och gå en runda.

Känns som jag börjat bli värsta duktiga människan nu.

Motionerar varje dag, men det ska man ju göra.


Nu ska ja lämna de här med blogg skrivandet :)

Och återgå till musiken ^^

Ha de kanon :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 16:54

Kom på en sak igår.

Innan jagt började blogg här på bloggagratis så hade jag en annan blogg.

www.rebeccanilsson.blogg.se , gick in där nu och ändrade den lite. Raderade allt de gamla, för palla inte att ha det.

Saker som är 2 år gammalt, de är inget vidare att ha.

Dock är de roligt att läsa men ändå.


Nu har jag ångest över vilken blogg jag ska använda.

Men ja är ju så kära i denna,

samtidigt som ja får spel på den andra.

Fast börjar förstå mig på allt de där med kodmallarna nu.


Usch svårt val blogg.se eller bloggagratis ?

vilken bloggsida är bäst engligt dig?

Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 15:33

Aha då har man precis fått reda på att gammelmormor ligger på sjukhuset uppe i sundsvall :/

Åkte in igår kväll pågrund av att hon kräkte hela tiden och hon hade ont i magen och nu visar det sig vara levervärdet som är för långt.

De ligger bara på 70 när de ska ligga på det dubbla.


Hoppas det löser sig,

vill ha henne kvar i livet, dock har hon kommit till åren.

men de vill inte jag inse, hon är 87år gammal.

Hoppas på att de bli bra med henne igen för jag vill inte något ska hända.

Så nu håller ja tummarna så gott ja bara kan :)


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 12:06

Har precis tittat på någon dansk film på någon tv1000 kanal.

Nu tänkte jag göra mig gjordning och sen cykla upp till farmor och hennes sambo för hon ville prata med mig om nästa lördag.


Sen ska ja väl ut och gå med Cassandra vid tre tiden ;)

Ska bli skönt att få komma ut och röra sig i friska luften !


Så nu får man väl göra något vettigt,

fast de lär väl sluta med att man sätter sig här igen när man kommer hem från farmor ^^


Ni får ha de underbart :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 09:37

På tal om annat kom ja på att det bara är 2 veckor kvar tills jag fyller år :)

Dock vet ja inte vad jag ska önska mig,

Alltid samma visa varje gång man fyller år .


Jag har nästan allt jag behöver och är de något ja behöver så handlar jag de själv, i med ja tjänar mina egna pengar.

En sak vet jag att jag ska få, nya däck och fägar till både sommar och vinterdäcken ^^

Sen får vi se vad de andra kommer med :)


I år blir de inget normalt firande av mig.

Utan jag har bjudit ut mamma, pappa, farmor, Bo, mormor och morfar på en fin resturang i Malmö.

Längtar, tycker de ska bli så mysigt :)



Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 09:32

 


  


Hade så tråkigt en dag,

så jag stod och lekte med min digitalkamera ;D

Kanske inte så seriösa bilder men vafan ^^

Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 08:52

Åh, sitter och tittar runder nu på en vinterjacka.

Vet inte om ja ska ha en peak eller everest !!

Så svårt val faktiskt, men ja tror de slutar med att jag tar en everest jacka. Men den handlar ja inte från efter den 25.e okt för då är min lön mkt större än den är nu :)


+ att ja ska snart till sthlm,

så måste ju kunna shoppa lite fint där ;D

Men har i alla fall lovat mamma att de inte blir några kläder.

Så får hålla mig till smink, skor, väskor ^^

Dock går de lika bra :)


Nej om man skulle gå ner och sätta igång lite kaffe så man kan piggna till för stunden.

För jag var tvungen att gå upp såhär tidigt för min gammelmormor ringde och väkte mig.

Ovido - Quiz & Flashcards