Alla inlägg den 12 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 12 september 2008 21:49

Ah då är jag hemma från jobbet.

Fick jobba 30 min extra idag för vi skulle hinna klart med de flesta flygningarna som går imorgon bitti.


Dagen på jobbet idag har varit stressande.

Har typ inte gjort något mer än att stå uppe i inchekningshallen.


Orkar i alla fall inte vara uppe längre.

Ska ju upp kl 2.45 inatt för jag börjar jobba kl 4.30 imorgon bitti eller vad man nu ska kalla det ^^


Men ni får sova så gott :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 12 september 2008 06:27

Blev inte många timmars sömn inatt.

Blir väckt av att arbetsledaren på jobbet ringer om att jag skulle börja jobba kl 4.30

Helt galet, är de jag eller han som strulat? :/


Men ja ska i alla fall börja till kl 9 och jobba till kl 20 ikväll.

Så de var skönt det löste sig.

Måste dock ringa och avboka tandläkaren för ja skulle vara där kl 10.20 :/

Bara massa strul idag känns de som.


Hoppas på att allt löser sig när ja kommer till jobbet :)

Annars vet ja inte vad jag gör :/


Nej får väl bege mig ner och fixa till mig. Samt göra något ja kan ha till frukost på jobbet ;D

Inte för ja har någon aning om vad , men ja vafan de löser jag :)


Ha en rikitgt underbar fredag :)

Pusssar <3

Ovido - Quiz & Flashcards