Alla inlägg den 23 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 21:48


 remember: treat other people how you want them to treat you. It's the right thing to do.. even for you!


Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 21:39

Nej nu ska ja ta och släka ner värme ljusen och doftljuset :) Sen ska ja ta och gå ner och borts tänderna, sätta igång en film på tvn och sen ska jag gosa ner mig ordentligt under täcket och sova så gott ;D


Ska tänka på min älsklingar som förgyller mina dagar för då kommer jag att somna snabbt de lovar jag er <3

Tack för att ni finns allaSov gott mina små älsklingar ;)

För de ska i alla fall jag göra ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 21:37

http://rebeccanilsson.bloggagratis.se/2007/09/23/285970-om-just-dig-min-alskade-van/


Precis alla de ord jag skrev i de inlägget kom direkt från mitt hjärta.

Therese är en vän som jag aldrig ska lämna.

Eller vän och vän, kan man inte säga släkting istället? ;D

De tycker då jag låter så mkt bättre :)


Tack för du finns vännen <3


Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 21:27

På tal om annat måste jag ragga upp en laddare nu till mobilen.

Vet inte riktigt var jag la den när jag ladda den första gången.

Mobilen är stendöd och jag klarar mig inte utan den.

Så då är de lika bra att ladda den.


-


Min dag idag har varit kanon.

Har haft två sena fligther och de ena planet har inte ens gått än.

Imorgon hoppas jag på att allt går som det ska,

annars går jag under.

Orkar inte med alla passagerare som är gnälliga och inte förstår att inte vi kan göra något åt det.

Men det är då vi ska ta emot all skit och lyssna på passageraren,

dock ska man inte ta åt sig av vad de säger.

För de är skitsnack.


Jag förstår att folk blir sura för deras plan är försenat.

Det hade jag också varit.

Är så rädd att vår ska vara de när jag åker till Sthlm.

Men nu ska jag i alla fall hålla tummarna :)




Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 21:18

Ja då har man tittat på idol.

Och nu sitter jag vid datan.

Tänkte dra in och kolla om här var något roligt.

Men de kan man ju inte precis säga att här var ^^


Så jag kanske borde hoppa ner i sängen och sova så man orkar jobba

alla de där timmarna imorgon ;D

Tur tiden på jobbet går fort, älskar de verkligen.

Och människorna, de är så underbar.

Är så glad jag har fått en sådat kanon jobb.



Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 20:52

Ja nu sitter jag i soffan och tittar på idol. Vissa är så sjukt bra. Och jag verkligen älskar den nya juryn. De är stencoola. Men nu får man väl återgå till tvn. Borde nog gå och lägga mig, ska ju jobba i nästan 10 timmar imorgon. Så jag måste upp vid halv fyra i natt.

Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 11:45

Nej jag får väl gå och klä på mig igen.

Ska även få i mig något att äta.

Annars kommer jag gå under på jobbet ^^

Får nog även ta med mig lite paj till jobbet för jag kan inte klara mig utan mat till kl 20 ikväll.


Ska även köra in och handla ett chocklad till natha som är sjuk.

Hon blev så sugen på det och stackaren får inte gå ut.

Så då är jag så snäll och fixar det till henne :)


Måste även ladda min mobil,

den håller på att dö eller ah den dog nu.

Men första gången ska ju batteriet laddas ur helt.

 Dock känns de så dumt att ladda den i 1 timme,

batteriet tar ju stryck då :/


Men nu ska jag gå.

Ni får ha en riktigt underbar tisdag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 23 september 2008 11:41

Känner mig inte normal idag.Är helt fnittrig , och allmänt glad.Vet då inte varför, känner mig onormal idag.Precis som ja ser ut på bilden ^^Snyggt väck jag ligger inne med på min arm xD

Ovido - Quiz & Flashcards