Alla inlägg den 13 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 13 september 2008 14:11

Nu är jag med min älskade Ämma :)

Vi sitter här och nördar sig i brist på annat och hon sitter här och kvider för hon har lite abstinensbesvär. Men vad de angår säger jag inte :)

De kan då misstolkas men då har ni en livlig fantasi ^^


På tal om annat så är jag äckligt trött på en del personer.

Om de bara hade kunnat försvinna så man hade slippt se dem och allt de där. Man skaffar ny tjej och tror dem är bra på alla sätt och vis, samt att vad de gör är rätt och alla andra gör bara fel.

Samt säger man något som är "sant" om personen till någon annan som inte menas som taskigt så blir de sura, vinga och vrånga och ignorerar en som om man vore luft och att vägrar lyssna på de man har till svar.

De är inte mitt problem om de inte vill lyssna på sanningen, men de sägs ju att saningen är illa hörd.

Då får de fan gå och sura för de är inte mitt problem om de inte vil lyssna och vägrar tro på de man säger. 


Var bara tvungen att avreagera mig lite ^^

Är så äckligt less på människor som tror de kan styra och ställa ens liv.

Så min blogg fick ta skiten istället för den bryr ju inte sig precis ;D


Nu pallar ja inte sitta här och tjata samt lyssna på Ämmas tjat,

så ni får ha de underbart :)

Pussar 


Jag älskar dig Ämma <3<2

Av Rebecca Nilsson - 13 september 2008 03:35

Ja då är man vaken igen. Har precis fått i mig lite att äta så ska snart bege mig ut till bilen och bege mig till jobbet. Skönt man inte jobbar så många timmar idag :) så man kan hem och lägga sig i sängen någon timme när man kommer hem ;D nej nu får jag gå och göra mig helt gjordning , så man inte blir sen till jobbet ;D Ha de underbart och sov gott :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards