Alla inlägg den 4 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 23:12

Ah då sitter jag på jobbet.

Får jobba över lite ikväll för sista planet är sent in från polen.

Men det gör inte mig något för ja är ledig imorgon.


Nej om man skulle sätta sig vid tvn lite ^^

Är ju så segt för man har verkligen inget att göra såhär sent :/


Sitter och tittar på lite resor,

räknar lite på min ekonomi och skickar sms ^^

 Låter skoj eller hur ? ;D haha


Men nu ska ja i alla fall gå :)

Ha en underbar natt alla läsare ;D

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 14:28

Ah då sitter jag här igen, redo för att bege mig till jobbet.

Kom nästan precis hem från Lena & Eddie.

Barnpassningen gick kanon, de är så snälla :)

Och ja lovar de var inte många minuter man fick ta de lugnt ^^

Tänk om man ändå kunnat ha sån energi som småbarn, de hade varit kanon tycker i alla fall jag :)


Sofia, den minsta.

Hon lånade min kamera och tog en massa kort.

Så jag lär väl lägga in de ikväll när jag kommer hem från jobbet :)

För där är många söta bilder :)


Nej om man skulle köra och handla en taco paj som ja kan ha till middag på jobbet ikväll :)  ¨

Ah, jag tror de blir så faktiskt, så nu ska jag gå och fixa med mitt skoskav jag har fått och sen bege mig till affären och sen vidare till jobbet :)


Ha en trevlig torsdagkväll :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 09:57

Nu är jag redo att bege mig bort till andra gatan och passa sofia ^^

Lär inte få lugn och ro då precis utan man kommer vel springa runder ;D


Sen är de ju dags att jobba ikväll, 16-23 :/

Så är man inte hemma från kl 00 inatt, sen dröjer det några timmar till innan jag kan krypa ner i sängen.

Imorgon är jag i alla fall ledig :)

Då blir det träning, städa och tvätta som gäller.

Sen är de ju dags för jobb hela helgen :/


Måste ju komma ihåg att ja ska ringa/sms linn med ikväll om inte hon hinner före mig :)


Men ni ska ja kila ner och äta lite frukost :)

Ha en fortsatt solig torsdag!

Pussar <3


 

Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 09:03

Ah då var de torsdag idag.

Tänkt gå och göra mig gjordning nu.

Ska ju snart vara barnvakt, skulle vara där lite över tio.

måste ju nästan vara klar.

För jag ska ju köra till jobbet kl 15 idag.


Men nu orkar ja inte sitta här och tjata mer :)

Ha en underbar dag <3

Pussar!


Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 00:59

Nej nu är det dags för att krypa ner i sängen.

Ögonlocken börjar bli tungt och lika så mitt kära huvud.


funderar på om ja ska ställa klockan på ringing så man kommer upp tdidigt imorgon. Funderar till och med på att ta en lång promenad innan frukosten eller ta och träna på crosstrainern som står i vardagsrummet.

Fick ju inte städat mitt rum idag,

så måste verkligen städa de imorgon innan mamma går i taket :)

Onödigt att göra henne irriterad :)


Men ni får sova så gott i alla fall :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 4 september 2008 00:29

Har suttit och planerat sthlms trippen med Linn precis,

hoppas nu att Emma med kan följa med :)

3 skåningar i sthlm de kan sluta riktigt illa haha :)


Fest & shopping i sthlm hela helgen :)

It sounds great!


Linn skulle snacka med emma på träningen imorgon.

Så jag håller tummarna när jag är på jobb.

Hoppas ju på de bästa :)

Sen är de dags för bokning av hotell + flygresan :)

Åh, ja längtar.



1 månad och 1 vecka kvar nu ^^

Ovido - Quiz & Flashcards