Alla inlägg den 15 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 21:10

Usch vad trött jag vart sådär på en gång.

Ska ta och krypa ner i sängen nu tänkte jag.

Ska ju upp kl 3.40 inatt, så måste ju vara ut sövd tills dess ;D

Annars klarar man inte jobba ;)


Dock kommer ja inte somna direkt,

lär väl sluta med att ja loggar in på msn på mobilen, samt att jag ligger och kladar i min kalender. För de är ja verkligen en expert på haha :)


Tur de inte är en sån jobbig dag imorgon på jobbet,

börjar kl 5.45-13 , så hoppas på man har bra flygningar och att alla går på tid :) För då blir man alltid lika lycklig kan jag tala om ^^


Lär väl skriva ett och annat inlägg inatt när jag gått upp, när jag fixat mig klart och allt det där ;)


Men ni får sova så gott & drömma så sött :)

Pusssar <3


Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 21:00

Ah, då har man varit med nathalie idag med.

Imorgon fyller hon år, dock ett år kvar till hon blir 18 år ;)

Fyller själv snart år, dock blir ja bara 19.

Ett jävla år kvar tills man får gå på systemet.

Mamma har försökt skicka in mig på systemet nu och se för att kolla om ja inte kunde handlat där utan legitimation ;D


Men de tror då verkligen inte jag,

visst ser jag ut att vara äldre än vad jag är men ändå.

Nej, så kul ska vi då inte ha det :)


Sitter och planerar inte denna helgen som kommer utan nästa med sötnosen.

Kanske ska åka upp och hälsa på söta Robin :)

Får se med priserna på tåget, samt allt de där som kommer nu.

Ah, får se hur de blir.

Hoppas ja kan få någon att jobba mina timmar för mig på fredagen då den 26.e så kan ja jobba några timmar för någon annan.


Får ta och se om ja hittar någon på jobbet imorgon.

Direkt när jag kommer till jobbet ska ja sätta mig och kolla på schemat och skicka iväg ett sms ;D



Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:38

Thess sa till mig för någon dag sen när vi var att jag skulle lyssna på denna låten och lyssna på texten för den stämde så bra.

Och ja håller verkligen med henne om det, texten är klockren :)


Lyssna på den och säg vad ni tycker i en kommentar !



Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:31


Denna stämmer med så bra

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:30


Lyssna på texten, de stämmer så bra

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 14:00

Nej nu ska ja i alla fall bege mig från datan.

Ska cykla och möta nathalie ;D

Sen när hon kommer blir de ut och gå en sväng, snacka skit och ta massa kort antar jag :)


Så kommer lägga upp massa bilder ikväll ;)

Inte för jag tror de kommer vara många seriösa bilder men ändå ^^


Ha en fortsatt trevlig måndag :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 13:52

Åh får spel.

Fick ett mindre roligt besked när jag var hos tandis idag.

Har fortfarande mina gluggar kvar sen de drog ut mina tänder.

Och min jävla tandläkare som ja brukar ha har inte sagt de till mig samt gjort något åt de? :@

Har fan ändå haft min tandställning i 10 månader.

Och den tandläkaren som jag var hos idag började direkt med att fixa till så mina tänder kunde ändra sig.


Men nu sitter ja med telen i örat och försöker få tag på någon läkare/sjuksköterska på käkkirurgen i lund som ja kan prata med.

För jag får spel om ja inte blir opererad i nov.

Och då ska ja verkligen blåsa min tandläkare så de ryker om det.


Usch vad arg ja är.

De är hennes jävla fel om jag missar tiden i nov för operationen.

Och då ska hon fixa så jag får en fort.

Men mest av allt ska ja ha min ordinarie operations tid.


Gaaaah, får spel....

FAN TA DIG ! ! ! !

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 10:27

Ah, nu ska ja ta och bege mig till ystad och tandläkaren.

Sen blir de mc donalds mat med daddy ;)

Han är ju hemma idag och börjar jobba ikväll ^^


Men ni får ha de underbart :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards