Alla inlägg den 19 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 23:48

Ah då är man hemma.

Är sjukt sliten, eller om jag ska säga trött.

För de stämmer nog mer överrens med vad jag är ^^


Har även sagt hejdå till Robina.

Hoppas hon har de underbart i England.

Kommer sakna den damen en del faktiskt.

Tur internet finns annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Hoppas hon kommer hem i alla fall 1 gång på ett år i alla fall :)


Nu funderar jag i alla fall på om jag ska krypa ner i sängen och sova.

Både ögonen och huvudet är sjukt tungt.

Dock vill jag inte sova nu, men det gör inte så mkt för de är ingen rolig inne på msn heller ^^

Funderar på om jag ska upp tidigt imorgon och städa mitt rum, lägga in ny musik på mp3n, fixa en ny skiva att lyssna på i bilen och även köra upp till morfar så han får kolla på däcken och allt de där ^^


Så jag lär ha full rulle imorgon.

Men de är då man verkligen märker av att man börjar bli vuxen.

Jag har inte något emot de så för mig är de ganska så lugnt.

Gillar vuxenlivet !


Ni får sova så gott & drömma så sött :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 12:52

Nej nu har jag städat allt och även fixat till mig.

Dock börjar ja känna mig lite panikslagen, börjar jobba om 1 timme och har 3,5 mil till jobbet.

+ att jag måste skära lite sallad innan jag kör ^^


Så kanske borde rusa ner och göra de nu så man inte kommer försent till jobbet.

ÄLskar mitt jobb, så de ska bli skönt att vara tillbaka på Malmö Airport efter 2 lediga dagar. Man kan verkligen snacka om allt mellan himmel och jord med arbetskamraterna och de känns kanon :)


Men nu måste jag rusa.

Ha en riktigt underbar fredag :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 11:07

Fan ta mig.

Har int börjat städa än, körde in och handla.

Sen satte jag mig vid tvn och käkade, sen fastnade jag där.

Och nu skulle ja upp och kolla en sak på datan och då blir ja invaderad på datan.


Men nu måste ja i alla fall gå ner där nere och städa.

Annars blir mamma galen på mig.

Och jag orkar inte var ovän med henne.

De är bara så onödigt.


Så de är bäst man går nu snart,

inte för de tar 2 timmar att städa toaletten och dammsuga nedanvåningen.

Iofs ska ja duscha med, men de tar inte så jädrans lång tid.

 Så ja får vara snabbare än blixten ^^



Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 09:20

Nej får väl ta och bege mig lite.

Ska dammsuga hela nedanvåningen + städa toaletten innan jag kör till jobbet annars blir mamma galen på mig.

Har ju lovat henne att ja skulle göra det idag innan jag begav mig till jobbet.


Så jag har 3 timmar på mig,

och då ska ja få de klart, samt handla och fixa till mig själv.

Så snacka om att man får lägga på en högre växel.


Därför är de bäst att jag beger mig från datan nu :)

Men ni får ha en trevlig fredag !

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 08:51

Nu är jag uppe med tuppen
och såklart är det fredag idag :)
Dock ska jag jobba mellan 14-21 ikväll, lite segt  men vafan.
Efter jobbet ska ja bege mig till Robina och säga hejdå till henne, för on flyttar till england på tisdag :/
Hoppas hon kommer hem till jul.
Annars får man inte träffa henne på 1 år.

Nu innan jag börjar jobba ska jag göra lite sittups , sen ut och gå en runda på 30 min.
Och sen hoppa in i duschen :)
Efter duschen blir det väl fixa till sig för jobbet.
Måste även köra och handla innan jag kör till jobbet, för jag har ingen aning om vad jag ska ha till middag ikväll.
Tror de blir en tacopaj, de är så sjukt goda :)
+ måste ju ha lite grönsaker till så får nog ta och handla det med.


Ha de underbart :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 08:45

Lite pinsamt,

när jag kom ner går oh sa till pappa om hockeyn.

Det var just då jag kom på att malmö spelade i onsdags och vann med 8-0 :)


Aja, vafan.

Nästa match har de den 21.e mot borås hc.


Av Rebecca Nilsson - 19 september 2008 00:28

Fan, har inte kommit från datan än.

borde kanske gå nu.

Kan ju logga in på msn på mobilen ;D



Ovido - Quiz & Flashcards