Alla inlägg den 11 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 22:51

Orkar inte sitta vid datan längre.

Så ska bege mig till sängen som står bakom mig :)

Lovar att jag ska försöka hålla mig vaken så gott jag kan.


För jag är verkligen sämst på att hålla mig vaken när ja ligger i min säng.

Så om ja inte svarar på msn eller sms är de pågrund av att jag sover :)

Så lova mig att ni inte tror massa annat ;D

Får lägga mig på ett obekvämt sätt så klarar jag nog hålla mig vaken ett bra tag i alla fall haha :)


Men ni får sova så gott & drömma sött :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 22:43

Ah, nu sitter man här igen.

Nu är ja endast iklädd mitt nattlinne.

Är ju snart dags att sova så man kommer upp imorgon.


Jag ska ju vara i ystad imorgon kl 10,20 ,

ska till tandläkare och byta båge och kolla lite ^^

Hoppas allt ser bra ut :)

Ska ju bara dit en gång till innan min operation sen som sagt =/

Usch nervositeten börjar smyga på mig sakta men säkert.

Men försöker inte tänka på det så ofta så går de bra :)


Är ju även dags för jobb imorgon med + lördag morgon.

Skulle egentligen varit ledig hela helgen men i med jag var sjuk så förlorar man ju massa pengar.

Så de är därför jag har tagit massa övertidspass :)

För då får jag både övertid + fridagstillägg för jag jobbar på fridagar samt ob fram till kl 7 på morgonen ;D



Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 19:21

Ah då är flyget till sthlm bokat :)

Känns skönt att en del av resan är avklarad ;D

Nu är det bara hotellet som ska bokas.

Men de fixar vi väl de med snart :)


Känns så mkt bättre att ha allt klart i tid,

sen kanske man inte hittar billgit och bra hotell sen är de kris ^^


Nu gör ja i alla fall inte så mkt,

Ska snart ner och titta på idol :)

Börjar dock bli trött med känner jag fast ja ska då inte sova på ett bra tag kan jag tala om.

Börjar ju inte jobba från kl 14 imorgon så innan kl 23 behöver ja inte krypa ner i sängen :)



Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 15:35

Ah då har man nästan precis vaknat.

När ja kom hem från jobbet och hade ätit la ja mig på soffan och vänta på att maten skulle sjunka, men chi fick jag.

Somnade på soffan och vaknar lite över tre.

FAst de var verkligen skönt att vila de timmarna så mitt på dagen när man gått upp så tidigt.


Ikväll/eftermiddag vet ja inte vad som händer.

kanske borde ta tag i det där med att städa min bil invändigt.

Så den kan bli ren och fin, samt lukta gott :)


Men nu ska ja i alla fall gå från datan igen.

Tänkte bege mig ner och sätta igånge en film :)

Ha de underbart !

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 07:58

Ah då är man på jobbet och har den sista flygningen innan jag ska gå hem.

Vilket kännsganska så skönt.

För man blir verkligen slut som människa av att börja kl 4.30 på morgonen. Man måste ju upp ca 2.45 för att hinna fixa till sig och vara på jobbet i tid.


 Nej nu får ja återgå till jobbet.

Ha de underbart :)

Pussar <3



Av Rebecca Nilsson - 11 september 2008 03:19

Ah då är man uppe långt innan tuppen idag. . Ganska så segt faktiskt, men de är i alla fall skönt att jobba morgon för då kan man hitta på andra saker mitt på dagen sen när man vilat i någon timme ;D Idag tänkte jag att jag skulle städa min bil när jag slutat. För den är skitig invändigt och de är hemskt. Men nu ska jag borsta tänderna och hårt, sen börja bege mig ut till bilen och iväg mot malmö airport ;D

Ovido - Quiz & Flashcards