Alla inlägg den 10 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 10 september 2008 14:33

Haha jag har inte kommit från datan än.

Måste nog ta och bege mig nu om jag ska hinna med allt på 1 timme och 30 min ^^

Annars blir inte min kära pappa så glad på mig tror ja ;D


Glöm inte gå in på www.rebeccanilsson.pixbox.se för har lagt in lite nya bilder där ;D

Där kommer in fler det lovar jag, men har inte riktigt tid att lägga in alla nu + att jag inte tar så mkt kort som jag en gång har gjort vilket är lite dåligt av mig :/

Men lovar jag ska bättra mig på den fronten :)


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 10 september 2008 13:43

Ja då är det lill lördag idag :)

Och jag ska inte göra något spec idag faktiskt.


På tal om ett under idag så sov jag till kl 12 vilket ja aldrig brukar göra.

Brukar alltid vara vaken då vid 9-10.

Fast om jag hjobbar tidigt på morgonen går jag upp mellan 2-4 beronde på när jag börjar ^^

SÅ idag tyckte jag själv att jag var värd en sovmorgon :)


Ska snart gå och göra mig gjordning,

kan inte precis springa i nattlinne hela dagen :)

Måste ju köra och handla lite till middagen ikväll, samt att den ska vara klar till halv fem ikväll ;D

Till middag idag blir de grillad kycklingfilé. klyftpotatis i ugnen, grillad majs & svamp samt kokt färsk sparris och vitlöksås till :) MUMMS !


Nej om man skulle in i duschen nu.

Så man blir klar och kan hitta på massa skoj :)

Jag kom ju på att nathalie skulle komma till mig ikväll efter skolan,

ska bli skoj att träffa den pricken.


Men ni får ha de underbart :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards