Alla inlägg den 26 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 26 september 2008 11:05

Ja då har ja precis nästan kommit hem från jobbet.

SItter just nu och planerar min ekonomi.

Den är verkligen sämst i världen kan jag säga.

Bilar är fan inte billiga att ha.


Men jag ska inte klaga :)

Nu tänkte jag i alla fall bege mig och tvätta bilen så den är fin.

För nu ser den ut som fan och jag har säkert inte tvättat den på en månad.


På tal om annat fick jag gå 1 timme tidigare från jobbet för jag hade inget och göra.

De tycker ja är gift med jobbet redan för jag är där så mkt.

Så arbetsledaren på jobbet var nära att ringa security så de skulle dra mig ut ^^

Tur vi kan ha skoj på jobbet, ingen dag utan skratt :)

Men de är så det ska vara.


Har även pratat med han som har hand om schemat på jobbet.

Var ju tvungen att säga till nu om jag kommer vara sjukskriven i 3 veckor efter min operation så de kan få in en ersättare.

För annars kommer de inte gå så bra om de ska vara en man kort.



Ovido - Quiz & Flashcards