Alla inlägg den 7 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 7 september 2008 15:57

Du sa att känslorna inte var det samma som förut. Vi skulle fortsätta som vänner, vilket jag inte kan. Jag kan verkligen inte, jag vill men det går inte.


Jag älskar dig så mycket, ingen kan älska dig mer kan jag lova. Jag ser på alla tjejer du har haft nu efter mig och jag vet att du glömt mig. Jag tänker " va fan, jag klarar mig det finns så många fler än honom". Men jag har tänkt så för länge nu och insett att alla sår går inte över.


När du gick tog du med dig den största delen utav mig. Du tog mitt hjärta, fattar du det? Du har tagit det ifrån mig. Och jag vet att du leker med det, du stampar på det. Jag är inte värd ett piss, inte ett jävla skit. Jag tänker jämt att det inte ska vara såhär och att du kommer förstå vad du förlorat. Men hur lönt är det att jag ens tror det? Du vill inte ha mig, du har fått det du ville ha.



Och nu duger jag när du inte har någon annan, När du inte fått röra någon annans hud på allt för länge. Det är då jag duger.. det är inte rätt, allt är så fel. Vad finns det för mening med att jag aldrig ska kunna säga nej till dig? När jag säger " du utnyttjar mig, du har mig i din hand och du vet att jag finns där"



Det enda du svarar är att jag själv är med på det. VAD FAN TROR DU? Vad ska jag göra? När jag ser dessa tjejer du har nu förtiden. Undrar jag alltid, vad har dom nu då? Vad är det som jag inte har den här gången? Och när du kommer till mig, vad är det du saknar hos dom som jag har?

Jag förstår inte, jag gör allt för vara den du vill ha. Verkligen allt..


Jag vet inte varför jag ens skriver detta, för det är helt meningslöst.

Dina och mina dagar är väl över, men du har mitt hjärta i din hand ändå :/

Av Rebecca Nilsson - 7 september 2008 15:50

De ringde precis från telia och frågade om jag ville binda mitt abonemang igen för de hade gått ut och gjorde jag det fick jag 500kr att ringa för insatt på mitt abonemang :)


Visst låter inte de fel? :)

Så ska bege mig till en telia butik och höra mig för lite och kolla in om där finns någon mobil jag skulle vilja ha ^^

Kanske ska bege mig till malmö imorgon när jag slutat jobba ;D

Nej får tänka på saken , dock är de ingen fara med min ekonomi men är det verkligen värt de? ^^


Nej nu ska ja gå ner och titta på film igen :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 7 september 2008 08:09

Nej usch vad trött jag blev nu helt plötsligt.

Om man skulle sätta sig i soffan en stund och se om där är något bra på tvn men de lär sluta med att jag somnar ^^


Fast innan jag gör det tänkte jag sätta mig vid den andra datan och gå in i codeco och kolla om några plan som ska gå imorgon går att förbereda ;D


-


Just nu längtar jag till min operation,

är så nyfiken på hur mkt man kommer tappa i vikt med på att leva på flytande föda i 2 månader, pure mat i 2-3 veckor, sen lätt tuggat i 2-3 veckor och sen efter de får jag övergå till vanlig mat.

Tänk får inte äta godis eller dricka läsk på 3-4 månader.

Tror ja kommer tappa suget efter allt sött när mina käkar läkt ordentligt.


Innan jag gör min operation ska ja ta kort på mig , ansiktet och helkropps bild i underkläder. kommer nog lägga ut bilderna på ansiktet hur förändringen efter operationen blivit.

För mina läkare har sagt till mig att de kommer bli en enorm skillnad på dig och att om man inte sett dig på ett tag lär man inte känna igen dig.

När de säger så är de ju klart att man får massa tankar i huvudet som snurrar runder, men visst är de skoj om man tappar mkt i vikt och att folk inte känner igen en sen efter.

Men de lär bli jobbigt i längden när alla kommer fråga ^^

Dock är de smällar man får ta då :)


Tiden börjar ticka mot operations dagen: 3 nov opereras ja på lunds universitets sjukhus, för er som inte vet vad de är för operation så är de mina käkar och bett de ska fixa till :)

Så kommer vara lila i huvudet och de kommer se ut som jag förlorat en round mot mike tyson ^^


Men nu ska ja bege mig från datan :)

Ha en riktigt underbar söndag.

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 7 september 2008 07:11

Ah då är ja ensam på jobbet fram till kl 9.

Och de finns inget att göra.

Så nu sitter jag här och tar de lugnt och kollar runder lite.

Måste dock hålla koll på radion om någon kapten på flyg kallar.

Lite nervöst om de gör de för då måste jag svara ^^


Nu ska ja i alla fall äta lite frukost,

känner att jag börjar bli lite hungrig.

Blir en macka med skinka och gurka samt en stor kopp kaffe så man kan hålla sig vaken idag :)

Det känns verkligen i kroppen att man går upp sådär mitt i natten.

Så när man slutar halv tre i eftermiddag ska ja inte göra så mkt hade jag tänkt. Kanske ut och gå en runda om ja har ork til det.

Annars blir det en film och massa mys framför tv som gäller.

Ska ju upp tidigt imorgon med, fast inte riktigt så tidigt som nu i helgen. Imorgon börjar jag kl 5.45 och slutar kl 12, vilket är ganska så skönt ;D



Av Rebecca Nilsson - 7 september 2008 03:30

Ja då är det snart dags att bege sig till jobbet. Är dock trött som bara den, men de går väl över med tiden ;D får sätta mig i bilen med musiken på högsta volym ;D nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen köra ;D

Ovido - Quiz & Flashcards