Alla inlägg den 21 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 21 september 2008 23:56


Nu ska jag hoppa ner i sängen,

eller måste ju dock klä av mig alla kläder först.

Är så sjukt trött nu så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Skönt man är ledig imorgon så man kan fixa lite här hemma på mitt rum.

Är så trött på att ha allt som jag har de nu,

så imorgon blir de ändring på det hela :)


Men ni får sova så gott & drömma så söt :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 21 september 2008 23:19

Ja då har man jobbat idag.

Dock bara 4 timmar men ändå :)


Efter jobbet körde jag hem och käkade grillad kycklingfilé med klyftpotatis i ugnen och vitlöksås. Väldigt gott kan ja ta och tala om för er ;D


Fick även ny mobil idag,

är världens lyckligaste , fast förstår mig inte riktigt på den än.

Linn ska hjälpa mig imorgon med att byta medelande singnal, för jag har kollat igenom hela mobilen och hittar de inte någonstans.

Och i med hon också har en samsung mobil kunde jag höra med henne ;D


Har i alla fall myst med familjen hela kvällen.

Tittat på film och tagit de lugnt.

Måste komma ihåg att lämna filmerna imorgon, för jag orkar inte betala extra för jag råka glömma det.

Imorgon kommer även natha till mig efter att hon har slutat skolan.

så då blir de väl ut och gå en runda, snacka skit och bara ta de allmänt lugnt ;)



Av Rebecca Nilsson - 21 september 2008 09:09

'


En bild på min gammla mobil som är totalt utsliten.

Har skickar 10.000 ca på 9 mån

+ att den fick lite stryck i trafikolykan.


Någon mer är jag som tycker w910i är skit?


Av Rebecca Nilsson - 21 september 2008 08:59

Är lycklig idag, får ny mobil :)

Hoppas de är en fin en för mamma och pappa handlar den när de ska till malmö och jag ska jobba.

Har skrivit en liten lista på några jag vill ha så får man se vad det blir när man kommer hem :)


Så nu är man faktiskt rätt så nyfieken av vad det kan bli för en.

- noka 6620, en lila

- samsung soul

- sony ericsson W960i

- sony ericsson w760

- sony ericsson c902


Så hoppas på att de blir någon av dessa.

Men de tror jag att det blir :)

Nu håller jag tummarna, så får ja se vilken det blir sen när jag kommer hem vid kl 17 ikväll ^^



Ovido - Quiz & Flashcards