Alla inlägg den 6 september 2008

Av Rebecca Nilsson - 6 september 2008 20:47

NEj nu är det dags att sova.

Åh de ska bli så skönt att krypa ner i min älskade säng :)


Idag har ja inte gjort mkt mer än jobbat och sovit.

Dock behöver jag sömn efter att jobbat så tidigt men imorgon är det värre. Gillar inte börja kl 4.30 och ha ett 10 timmars pass.

+ Att jag blir trött av min medicin för hostan jag haft i två veckor.

Så man är lite små nervös när man kör till jobbet tidigt på natten.

Men mamma är den personen som är mest orolig av sig, men de är väl alla mammor egentligen :)


Men när jag kör hem från jobbet och känner ja är trött sätter jag på det kallaste ja kan ha i bilen + musiken på full speed nästan.

För då kan man inte sitta och nikka till ^^


Usch det känns just nu som ja bara sitter och skriver en massa skit i min blogg som inte är skoj att veta ^^

Så nu tänker jag avrunda detta blogg inlägget :)


Sov gott & dröm sött !

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 6 september 2008 17:27

Ah nu är det lördagkväll och jag ska inte göra något. I med jag ska upp kvart tre inatt ;D :P Nej nu ska jag titta på tv och ta det lugnt :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 6 september 2008 03:27

Godmorgon eller godnatt. Godmorgon, är det i alla fall för mig. Sitter här hemma redo att bege mig till jobbet ;D behöver inte köra riktigt än, för de går fortare att köra till jobb när de är mörkt och inget folk ute ;D skönt man inte jobbar så länge ikväll ;) om man skulle gå och göra lite frukost, hämta väskan och sen köra ;D

Ovido - Quiz & Flashcards