Alla inlägg under oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 23 oktober 2009 16:07

Är riktigt taggad inför kvällen nu, ska bli riktigt skoj. Sitter just nu och lägger in massa musik på min mp3, just nu innehåller den allt från dansband till hårdrock så där är en stor blandning som ni kanske märker. Men sånt gillar man när det är dags för förfest.


Så ska återgå till att lägga över musike och dricka upp min cider.

Ni får ha en riktigt trevlig fredag, för det ska jag minsann ha.

En och annan bild lär väl dyka upp både här och på facebook så håll koll :)

Av Rebecca Nilsson - 23 oktober 2009 14:53

Nej man får väl gå och fixa och trixa med det sista nu innan mamma kommer hem, sen måste jag även ta och packa lite. Har ingen aning om vad jag ska ha för skor ikväll. Känns bäst med ett par bekväma men ändå snygga skor. Får se vad jag hittar, där finns väl alltid något som skulle falla mig i smaken.


Så tror inte jag kommer skriva så mkt mer här idag, kanske blir innan Sara hämtar mig. För sen beger vi oss till malmö, där vi fixar till oss för kvällen och sen beger oss till Slagthuset och ser David Guetta.


  

Från vänster: jag, Sara och Elin

Av Rebecca Nilsson - 23 oktober 2009 14:45

  

  


Fick inte några bra bilder på vad jag har på mig, hoppas detta duger :)


Dagens outfit består av:

- lackleggins

- svart stickad kofta

- långt lila linne

- svarta knä strumpor

- Lite lila/svarta accessoarer

Av Rebecca Nilsson - 23 oktober 2009 14:41

    


Man kanske skulle ta och städa sin gaderob lite. För där ser ut som sju svåra år + tror jag behöver rensa lite, för jag får knappt plats med allt. Min mamma säger jag ska shoppa mindre, så kanske det får plats. Men nya kläder och skor är ju aldrig fel :) Det är min kärkel. Som ni kanske ser på bilderna. I kartongerna på den översta bilden ligger det massvis med skor, pappa funderar på att göra en till hylla i min gaderob till mina skor så jag får, plats med alla som står övanpå varandra.


Och ändå är här inte alla kläder på bilden, har en del ute i tvättstugan med eftersom jag inte får plats med allt i mina gaderober :/

Av Rebecca Nilsson - 23 oktober 2009 08:58

Kom hem från jobbet för en stund sen, men just nu känner jag att jag är så enormt trött. Kanske ska vila en stund, fast då blir det ju ännu värre. Min älskade mormor ringde precii och frågade om jag ville med på marknaden, så hon kommer hit och hämtar mig vid tio, halv elva. Så det blir väl man går där en stund och sen blir det hem och fortsätta med städningen som jag inte gjorde klart igår, så får iofs skylla mig själv.


Tänkte även jag skulle ta en dagens outfit bild och lägga in på bloggen när jag har varit på marknaden.

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 21:26

Så nu har man tittat på mammas pojkvar, och har skrattat åt det lika mycket idag som alla andra dagar. Tur det finns några sånna program kvar i alla fall.


Funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och försöka sova. Med tanke på att jag ska upp halv fyra inatt så borde jag sovit för länge sen. Lär ju bli en lång dag imorgon, men det gör inte mig något :) För imorgon kväll är det David Guetta som gäller på slagthuset. Där är över 5700 biljetter sålda, så hoppas att man inte får stå i kö allt för länge.


Men sov gott sötnosar, för det ska jag minsan göra :)

Pussokram

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 19:38

Så nu har jag precis spelat the sims 3, för att fördriva tiden. Hade verkligen ingenting annat att göra, så varför inte passa på att spela då. Ska snart gå ner och titta på mammas pojkar på tv4. Tycker de programet är sjukt samtidigt som det är roligt. Jag vet hur det går för den söta skåningen i programet ;D Vet ni också det?



Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 13:46


Den som inte värdesätter livet, förtjänar det inte.
Källa:
Leonardo da Vinci

Ovido - Quiz & Flashcards