Alla inlägg under oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 20:55

Det är väl det sociala arvet som gör dig till den du är, vilket när det gäller dig inte alls är positivt.. stackare *skakar på huvudet, vänder mig om och går*


Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 20:34

Nu är snart söndagen med över, vilket betyde att de kommer en helt ny skolvecka imorgon. Inte för den kommer bli så hård i med man går i skolan endast två dagar :)


Idag har varit en trevlig dag, inte för de har hänt super duper mycket :) Imorse la ja i soffan och skickade sms med min älskade syster sen kom hon hem till mig så stack vi in och solade, det var verkligen super skönt och få lite färg på kroppen :) Sen gjorde vi inte mycket mer än att cykla hem till mig, fixa lite och äta, lägga oss i vars en del av soffan och titta på en film "tre systrar och en mamma" men vi såg inte så mycket av den utan vi somnade och vaknade til när mamma och pappa öppnade ytterdörren.


Sen skulle min älskade syster hem, saknar henne redan faktiskt. Men när hon hade cyklat hem satte ja mig och pluggade lite läxa så man fick de ur världen! känns sjukt skönt att inte ha de vilandes på axlarna mer :)


Nu ska ja i alla fall måla mina nalgar, vet itne om ja ska måla de lila eller om de ska bli röda ^^ De får tiden välja, sen efter de har torkat ska ja bege mig in i en kall dusch så man piggnar till lite + att lägga en hårinpackning i håret :)


+ Kolla i gaderoben om jag finner några kläder som ja kan ha på mig imorgon. Inte för ja är i skolan så länge har bara en lektion på morgonen på 50 min. kännsjävligt skönt faktiskt, men sen ska ja till tandläkaren och dra ut tänder och de är mindre kul !


Men nu ska ja i alla fall dra mig från datan :) Orkar inte med den mer för idag haha :) Kommer kanke ett inlägg sen innan ja ska sova eller något får se om jag har ork till det ^^


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 20:07

Tycker han sjunger denna låten så sjukt bra, och sen att han låter hiv och aids smittade barn från afrika vara med och sjunga är inte dåligt heller ! Säg vad ni tycker i en kommenter ^^

Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 19:46

 Var inne på ikeas sida innan idag för jag höll på med ett skolarbete och då blev ja så sugen på att flytta hemifrån. här övanför kommer lite saker som ja vill inreda mitt sovrum med. De ska gå i brunt, beigt, vitt och lite grönt :) Ja vill flytta nu haha ^^ Inreda allt som ma själv vill ha allt, sånt är så jäkla kul :)


Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 19:08

Tänk nu på att skaffa ett sånt här visum om ni någon gång ska åka och hälsa på i skåne. Haha, skämt å sido:) Hittade den inne på en kompis blogg, tyckte den vart så frän ;D

ego

Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 18:35

 Hittade denna gamla bilden på mig!

Då hade ja långt hår och de saknar ja en hel del nu faktiskt !


Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 10:41

Inatt sov jag verkligen skit bra :) Somnade som en stock i sängen nästan direkt när jag la mig där haha, men ja vafan. Bättre de än att man ligger och vrider och vänder sig utan att somna.


Sitter just nu inne på www.posh24.se och läser skvaller om alla kändisar. Sånt tycker ja är kul, där kommer även en hel del bilder som man kan spana in. Läste även en skvaller tidning igår där det stod att victoria och david kanske ska skilja sig. Men man kan faktiskt inte lite på sånt ^^


Funderar på vad ja ska kunna hitta på med. Om jag ska sätta mig och plugga historia, rättskunskap och samhälle så har ja de aklarat. Sen fixa till mig så ja kan cykla in och sola, efter det blir de en sådan efte middag när ja ska ta hand om mig själv. Lägga hårinpakning i håret, måla naglarna, och även lägga på en ansits mask ^^ Sen efter det blir det hoppa ner i mjukiskläder och bara njuta av den sista lediga dagen i helgen ;)


Inte för den kommande veckan kommer bli hård, för man går bara i skolan i två dagar och det är måndg och tisdag :) Vilket ja älskar, sen är de ju looov :) Men inte för jag kommer vila så mycket, utan ja ska jobba och tjäna massa pengar ^^ + en del annat, men de tar vi då :)


Ha de underbart snyggingar ;)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 21 oktober 2007 10:18

  


David Beckham ser väldigt uttråkad ut under shoppingrundan med Victoria på H. Lorenzo i Hollywood. Fotbollsstjärnan har legat lågt på sistone och försökte återhämta sig från en irriterande ankelskada. Som sysselsättning har han följt med Posh på hennes eviga shoppingturer och nu börjar det bli nog för Davids del.

Ovido - Quiz & Flashcards