Alla inlägg under oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 08:13

Är helt seg idag, vart de igår med ^^ Fast skönt att tisdagar inte är så hårda haha :) Men om ja ska vara ärlig är ingen skoldag jobbig, allt är ganska så slappt och vi har inte så mycket i skolan, det som tar mest tid nu är spanskan och projektet.


Ska ju lätt kunna ta mig igenom dagen:

Personlig försäljning - Blir vel prata på som vanligt och sen göra massa uppgifter i boken ;D

Religion - Vet faktiskt inte vad som händer där idag ^^

Lunch

Samhälle - Vi har en tävling vi ska inreda en lägenhet och den som gör det bäst vinner ett pris ^^ Jag fick 100.00 kr som ja skulle inreda med hoppas de går bra :)

Historia - har prov, men de kommer gå fint :)


Sen ska ja hem och lata mig, nej skämt och sido ;D Jag ska hem och plugga spanska och körkortsteori tänkte jag, men först ska ja ut och gå en runda :) Någon som vill med?


Ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 08:01

Skönt att de är tisdag faktiskt, så när man har gått i skolan idag betyder det ju att halva veckan redan har gått :) vilket jag älskar så sjukt mycket, tro mig de hade ni med gjort !


Imorse gick jag upp helt tidigt för jag skulle läsa igenom historian en gång till för jag ska ju ha prov på det senare idag :) Ni får hålla tummarna för mig ;D Men ja tror de kommer gå bra ! De är inte så jäkla svårt som man skulle kunna tro och sen kan man mer än man själv tror :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 oktober 2007 21:17

Kärlek handlar bara inte om pojkvän / flickvän. Kärlek är en kraft som vi alla bär på och som tar sig olika uttryck. Det är kärleken till våra föräldrar, våra syskon, våra vänner, våra husdjur och kanske nallen vi hade när vi var små. Den ska ta dig med storm. Få dig att falla, du ska inte längre kunna stå på dina ben. Den ska vara speciell, otroligt speciell.

Det ska vara som en dröm fast sann. Som en tanke fast på riktigt. Som en önskan fast uppfylld. Att "DU" finns är ett under för mig !

Av Rebecca Nilsson - 15 oktober 2007 21:08

Another day without your smile

another day just passes by

and now I know how much it means

for you to stay right here with me

The time we spent apart will make our love grow stronger

but it hurts so bad I can't take it any longer



I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes,
I wanna be there for you sharing in everything you do
I wanna grow old with you


it causes me to wonder how, our love tonite remains so strong
it makes our reals right all along
the time we spent apart will make our love grow stronger
but it hurts so bad I can't take it any longer



I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes,
I wanna be there for you sharing in everything you do
I wanna grow old with you



Days can come and go I know that days, but baby I believe
somethings burning strong between us makes it clear to me



I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you sharing in everthing you do
I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you sharing in everthing you do

Av Rebecca Nilsson - 15 oktober 2007 18:18

Känner mig så sjukt duktig idag, ha varit ute och gått enrunda på 1 timme ca sen tog ja de lugnt och pluggade historian sen nu har jag precis tränat lite till :) Måste ju ner ett oc annat kilo till en ja vafande kommer vell ^^


Nej nu har ja precis bakat negerbullar lite mindre bra haha ^^ Hua nu har ja inte tid med datan mer utan de blir film, mys och göra hemarbete ^^ Man måste ju få lite extra pengar.


Men ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 oktober 2007 07:55

Är helt glad, har fått reda på att jag har fått min praktik på sturup ^^ För er som inte vet så är de flygplatsen i malmö ;) Sen har jag fått sommarjobb där med, för de som praktiserar där använder de som sommarjobbare på sommaren :) Vilket kändes underbart för då har man tagit studenten och allt de där och behöver jobba lite och vem vet man kanske kommer jobba där sen framöver? ^^ Malmö aviation ;D


Nej nu ska ja ta och röra på mig, måste cykla till bussen :( Är inte helt på hugget för skolan nu om jag säger så. Skönare med helg så man kan vara hemma och ta de lite lugnt :)


Ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 oktober 2007 07:41

Nu är det måndag, vilket betyder en ny skolvecka fast bara med 4 dagar som alltid :) Jag älskar att vara ledig på fredagar, för då kan man dra till jobbet och tjäna massa pengar ^^ Och de är ju aldrig fel + då kan man ha lite mer pengar att röra sig med ;D


Idag händer vell inte så mycket mer än skolan nu, laga middag när jag kommer hem, ut och gå med mamma, göra lite hem arbete och sen göra klart mitt historia arbete om den nya världen ^^


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 21:52

Nej hua nu är ja helt död, sov ju bara 3 timmar inatt så nu ska ja fan ta och sova destu fler :) Nu ska ja i alla fall klä av mig och sen krypa ner ordentligt under mitt älskade duntäcke och gosa :) Men ni får sova så gott mina små älsklingar och ni andra med ;D


Ovido - Quiz & Flashcards