Alla inlägg under januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 22:03

Usch nu måste ja stänga datan, fast ja egentligen inte vill det.

Vill ju sitta och snacka med mina sötnosar och älsklingar ^^


Men de blir väl krypa ner i sängen, titta på film och nörda mig på msn på mobilen istället ^^


Men ni får sova så gott mina hjärtegull :)

Smisk på rumpan <3

Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 20:17

Idag på träningen stäckte jag båda lårmusklerna,

dock har ja ingen aning hur jag lyckades, fast jag är bra på de mesta :)


Lìte massage nu hade verkligen inte varit fel, någon som ställer upp på det eller får ja ta det själv? ; )


Tur att man kan roa någon med hur man går när man sträckt lårmusklerna, för tjejerna på basketen + mamma och pappa tyckte jag gick som om jag hade fått något i röven eller så. Inte för ja brukar gå såhär då men ja.


Ikväll händer inte så mycket mer än att jag ska ta och smörja in mig med lite brun utan sol, ta på mig nattlinnet och sen äta en frukt och bara mysa, efter det lär jag krypa ner i sängen och mysa :)


I just love it <3


Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 14:32

Nej nu har jag faktiskt varit duktig idag :)

Tro det eller ej, men rummet är städat + läxorna är gjorda :)

Så de kan inte bli bättre.


Men nu ska ja bege mig till bussen till ystad och träna lite basket, skönt faktiskt :) Älskar att röra på mig, man mår så sjukt mycket bättre då med.


Måste ju ringa min älskade Emmy med och höra hur hon haft de i helgen och så :) Tror vi har en hel del och prata om ;D


Ha de underbart älsklingar :)

Smisk på rumpan <3



Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 12:57


Praktik på sturup v12 och v.14-18

Zell am See 2/5 - 9/5

Turkiet 14/5 - 21/5

Ölbrännboll 2/6

Lärarmiddag 3/6

Kusinens student 4/6

Min egen student den 5/6


Dessa dagar är dem jag verkligen vill ha nu :)

Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 12:28

nej om man skulle ta och städa mitt rum,

för det ser ut som värsta kriget om ja ska vara ärlig.


Sen får ja ta och packa väskan till träningen med,  i med vi ska och handla innan + fixa mitt rabattkort ;D Känns super bra att få ett rabattkort för barn, för de är inte allt för ofta man räknas som barn när man är 18 år ^^ Men ja ska njuta så länge det varar i alla fall :)


Usch, ja känner mig so värsta dåren. har skickat över 1500 sms på 3 veckor, Men de är tur ja får skicka 5000st ^^


Ibland tänker ja faktiskt hur det hader varit med ett liv utan data och mobil. Är det inte mer än jag som gör det? 

Tror faktist att man var ute och umgicks med varandra mycket mr då än nu, för nästan alla sitter vid datan och pratar med varandra.

Dock kommer man aldrig få reda på hur det är med ett liv utan mobil och data, fast de hade varit super intressant ^^






Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 11:34

Usch, det är redan söndag.

Dock är vädert riktigt underbart :)

Solen skiner och de är knappt några moln på himmlen.


Idag händr inte så mycket faktskt, har varit ute på en promenad. Fast det var inte alls skoj själv. Men sen blir det i all fall basketträning ikväll, så sjukt underbart. Längtar redan haha!


På tal om de jag sa för någon dag sen om basketen, ja kommer fortsätta med den + då ja ska opereras kmmer ja ha ett uppehåll på ca 3 månader.


Men nu ska ja i alla fall sätt mig och plugga lite så att jag får de ur världen. För de är så skönt för sen är de ur världen :)


Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 00:42

Nu har ja ingen ork till att vara vaken längre

Och sängen ser faktiskt sjukt lockande ut tro de eller ej ;D



Så tänker stänga av datan för tillfället, krypa ner så långt under mitt täcke som jag bara kan och burra ner mig ordentlig :)

Och sen liksom bara låta tankarna och fantasierna rulla på efter hand.



Inte för ja tror att jag kommer vara vaken så länge men ändå :) Måste ju ha något och tänka på när man ligger där i sin ensamhet =/



Men ni får sova så gott mina små hjärtegull,

För de tänker i alla fall jag göra :)

huvudet och ögonen känns tunga nu, så ja lär somna snabbt !

+ Att jag alltid sover lika gott i min säng :)


 Krama kudden och låta fantasierna rulla på



Av Rebecca Nilsson - 27 januari 2008 00:32

Kvällen blev inte riktigt som ja hade tänkt mig.

Men den vart trevlig ändå faktiskt :)


Sitter och funderar på om ja ska krypa ner i sängen så ja kommer upp i någorlunda tid imorgon. Så ja kan ut och ta mig en promenad på 1 mil, sen har ja ju basket träning på eftermiddagen. Måste fixa med mitt rabattkort tills dess. För annars kommer ja bli mega fattig när ja ska åka buss. För alla priser och allt har höjts som satan. Hemska moderater + skånetrafiken.


Sen är det fest som gäller på fredag, planerad det idag faktiskt med Nathalie. Hon ville ha med mig dit så vad gör man inte när man inte träffats på super lång tid. har för mig att vi inte har umgåts eller pratat med varandra sen i mitten av oktober. Tycker i alla fall att de är skönt nu att vi har tagit upp kontakten med varandra igen :) Har faktiskt saknat dig gumman, tro det eller ej. Gah, i me de är fest på fredag måste jag ju inhandla nya klder för ja har typ inget fint som man kan ha på festen. Fast min gaderob är full med kläder ;) Men de är ju så vi tjejer är men ändå ^^






Ovido - Quiz & Flashcards