Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 1 augusti 2007 21:19

Därför älskar vi killar...


- Sättet de ser ut på när de nyss har duschat och har en handuk slarvigt knyten runt höfterna.
- Den där djupa rösterna de får på morgonen.
- Deras rufsiga hår när de är precis nyvakna.
- Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör genom att se på oss med deras hundögon, tills vi börjar le.

- Den där otroligt sköna känslan när dom kysser oss i nacken.

- Det där gulliga,frustrerade ansiktsukttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas.

- Sättet när de sätter händerna på våra höfter när vi går igenom ett rum fullt med folk.

- På de sättet att våra händer känns så otroligt små inuti deras.

- Hur det erbjudet oss deras jackor, fast att de bara har en T-shirt under och det är jätte kallt.

- Hur de ser ut som små barn när de sover, fast att de är hur tuffa som helst när de är vakna.

- Det där gulliga ansiktsukttrycket när de tvinnat ens hår och så blir de en tova som dom vill få ut själva.


Av Rebecca Nilsson - 1 augusti 2007 20:50

Var ute och gick en runda nästan precis med min älskade Cass hihi <3 Vi har varit vänner i 14 år nu de är helt sinnes sjukt vad tiden rinner iväg! Men hoppas de blir lika många till om inte ännu fler :)


Idag har jag hjälpt till i min mormor och morfar sommarstuga, skulle måla den men jag vet inte riktigt om jag lyckades. Jag kladda inte överallt där ja inte skulle, men hela jag var nästan vit :| Fick till och med färg i håret och då fick ja spader, klättra ner från stegen fort som fan, sprang in och fick bort det och de va då fan tur :) Men sen la ja en trasa på hvudet men de såg dock roligt ut, men de sket jag fullstädigt i :) För de rädda mig från att få färg i håret ;D Och imorgon ska jag fortsätta måla, men då ska j måla huset och inte mig själv :)


kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 1 augusti 2007 18:31

Ikväll klockan 20.00 är det avspark uppe i sthlm och då är det dags för malmö att vinna och ta poäng med sig! Och det bästa är att ola är med de och ska spela ikväll :) för han har frisknat till fortare än de trodde och det gillar jag skarpt mycket !


Truppen ikväll:


Truppen
Jonas Sandqvist, Håkan Svensson

Jon Inge Höiland, Jimmy Dixon, Gabriel, Anders Andersson, Behrang Safari -
Ola Toivonen, Ulrich Vinzents, Daniel Andersson, Yksel Osmanovski, Labinot Harbuzi, Guillermo Molins

Niklas Skoog, Junior, Jonathan Johansson, Edward Ofere


Så nu hoppas jag på att de ska gå bra för de :) Malmö ff tycker jag har lätt den bästa truppen av alla lag i hela allsvenskan! Men ändå kan de nästan inte göra ett rätt. Men jag älskar Malmö lika mycket ändå <3




Ovido - Quiz & Flashcards