Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2007 22:25

Omg vilken film asså, jag satt och titta på film med min älskade familj, garvade som fan åt den! Se upp för dårarna xD En film ni lätt ska se asså, den är så sjukt ball :) Från början till slut det lovar jag!


Nej omg, min vänstra "balle" skinka sover, vilken obehaglig känsla haha :)

Men ja känner i alla fall att jag lever och de är då tami fan tur!


Innan idag vart ja helt nere, men nu mår ja verkligen kanon att allt kan verkligen vända så snabbt. Men de är bra, för man mår inte alls bra av att gå och må dåligt.


Nej någon som har tips på vad man kan hitta på med imorgon? ;P


Får inte glömma att ta min äckliga lakrits hostmedicin innan ja ska sova ikväll. jag verkligen hatar det. Inte gott, men de är mumma för halsen i alla fall och det är ju de som är huvudsaken :)


Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2007 17:49

Nu är de äckliga regnet tillbaka igen, jag verkligen hatar det ! är det sommar så ska de fan inte regna hela tiden. Utan de är solen som ska skinna hela tiden tycker då jag :) Men tror där är några som håller med mig faktiskt ;)


Idag har inte hänt allt för mkt mer än tittat på 2 filmer, sovit ett tag, suttit vid datan och även snackat i tele lite ;D


Nu ska ja nog titta på en film till, sen käka lite popcorn :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2007 10:13

Idag är en sådan dag ja inte ska göra allt för mycket, mer än ligga och mysa i soffan under filten och försöka friskna till :) För jag vil verkligen inte vara sjuk nu mer :/ Jag har så ont i lungerna och i halsen för jag hostar så hela tiden ! Det är så sjukt jobbigt vill jag tala om :/


Nej om man skulle göra sina små kära sittups, men ja tror jag ska skippa det för hostan. jag ska nog hoppa ner i mina älskade mjukisbyxer, linnet och min mjukiströja och även min duntoffler ;D Måste även få i mig något att äta men de går inte bra :/ för ja kan typ inte svälja ! Sen kan man inte leva på glass heller ! Usch inte skoj alls att vara sjuk på sommaren, för man blir aldrig av med skiten ;P


Nej nu ska ja ta och hoppa i lite kläder, kan ju inte sitta i hotpants hela dagen heller ;D Men de är sjukt nice att springa så, tur ingen är hemma mer än jag själv ^^


Ha de underbar snygging ;D

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards